به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ در این برنامه که مدیر منابع انسانی و سرپرست مجتمع مرکزی نیز حضور داشتند، علی اصغر نائیجی سرپرست مدیریت امور مشتریان، گزارشی از عملکرد مرکز تماس و نحوه جمع بندی سوالات و مسائل مطروحه ارائه کرد.
سپس معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی، مدیر منابع انسانی و سرپرست مجتمع مرکزی ضمن حضور در مرکز تماس و گفتگو با کارشناسان این مرکز، به برخی از تماسهای بیمهگزاران پاسخ دادند.
گفتنی است، برنامه سهشنبههای سینایی در راستای پاسخگویی بهتر به سوالات و مسائل مورد نظر بیمهگزاران و همچنین تسریع در رسیدگی به پروندههای جاری، هر هفته با حضور مدیران ارشد بیمه سینا برگزار میشود.
لازم به ذکر است، مرکز تماس بیمه سینا به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات مشتریان و عموم مردم است.