19:47:08
    امروز : سه شنبه

اخبار ویژه

ریل، بستر ورود فناوری صنعت زیرساخت است تمدید اعتبار گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه تا شهریورماه ۱۴۰۴ اثر توافق و رفع تحریم‌ها بر جهش صنعت و بورس/ توافق و رفع بخشی از تحریم‌ها می‌تواند مشکلات فعلی در انتقال کالا و جذب اعتبارات را برای صنایع و شرکت‌های بورسی از بین ببرد برنامه‌ریزی برای ایجاد پرواز کیش ـ رشت ـ ماخاچکالا / تأکید بر گسترش روابط میان ایران و داغستان روسیه در زمینه‌های ترانزیت و کارگو قلعه تاریخی ماکو، هویت این دیار است؛ آماده‌سازی بستر سرمایه‌گذاری گردشگری در دستور کار منطقه آزاد هم‌افزایی وزارت‌راه و دبیرخانه شورای‌عالی برای بهبود وضعیت مسکن و حمل‌ونقل در مناطق آزاد باز شدن پنجره امید و تحول به روی مناطق آزاد / هم‌افزایی مناطق آزاد و قوه قضائیه در جهت تحقق سرمایه‌گذاری برای تولید معاون اول قوه قضاییه:دبیرخانه مناطق آزاد با ارائه راهکارهای عملی، ذهنیت قوه قضائیه را برای تصمیم‌گیری‌های توسعه محور کمک کند

5
در راستای بهبود ارائه خدمات به کاربران:

سامانه تلفنبانک تجارت با خدماتی جدید به‌روزرسانی شد

  • کد خبر : 153441
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
سامانه تلفنبانک تجارت با خدماتی جدید به‌روزرسانی شد
سامانه تلفنبانک تجارت همسو با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ظرفیت‌های فنی با انجام تغییرات و افزودن سرویس‌های جدید در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، سامانه تلفنبانک تجارت یکی از درگاه‌های ارائه خدمات بانکی است که بر بستر خطوط مخابراتی، سرویس‌های بانکی را به مشتریان ارائه می‌کند. این سامانه در مواقع خاص به‌عنوان یک درگاه پشتیبان خدمات بانکی برای ابزارهای هوشمند نظیر همراه‌بانک عمل کرده و خدمات بانکی را به سهولت در اختیار کاربرانی که به اینترنت و ابزارهای هوشمند دسترسی ندارند قرار می‌دهد.

تغییر گوینده درگاه تلفنبانک برای حفظ یکپارچگی، تغییر در چیدمان منوها و سرویس‌ها با هدف بهبود تجربه کاری(UX)، ذخیره فهرست شماره حساب‌های مقصدپرکاربرد، ایجاد منوی تنظیمات برای تجمیع امور مرتبط با تنظیمات نظیر تغییر رمز و تنظیمات پیامک و خرید شارژ تلفن‌همراه بدون نیاز به وارد کردن دستی شماره موبایل برای شماره موبایلی که از طریق آن با درگاه تلفنبانک تماس گرفته شده از جمله خدمات جدیدی است که در نسخه به‌روزرسانی شده تلفنبانک در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

تلفنبانک تجارت علاوه بر این از طریق ارائه سرویس پرداخت قبوض به سازمان‌های ثالث نظیر شرکت مخابرات(سامانه ۲۰۰۰)، اطلاع از سه ورود آخر موفق و ناموفق و ارائه بسته اعتباری پیامک لحظه‌ای تجربه کاربری مطلوب‌تری را برای مشتریان رقم زده است.

بانک تجارت به‌منظور تسریع فرآیند ثبت‌نام مشتریان در درگاه‌های خدمات نوین، ثبت‌نام سرویس تلفنبانک را از طریق سامانه خدمات غیرحضوری “تجارت من فراهم کرده است. بر این اساس دارندگان تجارت کارت می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب بانک، از طریق این سامانه به آدرس my.tejaratbank.ir، سرویس تلفنبانک را با واردکردن اطلاعات تجارت کارت خود شامل: شماره کارت، تاریخ انقضا، ۲cvv و رمز دوم پویای کارت بر روی حساب خود فعال کنند.

علاوه بر این در راستای کاهش هزینه‌ها، ارتقاء سطح امنیت و رضایت مشتریان، امکان ارائه خدمات تلفنبانک در بستر مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره ۱۵۵۴ نیز فراهم است. مشتریان این بانک در تهران و شهرستان‌ها می‌توانند با شماره‌گیری عدد ۱۵۵۴ و انتخاب کلید “۱” از خدمات تلفنبانک تجارت بهره‌مند شوند

http://tejaratava.ir/?p=153441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.