به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، فهرست پذیرندگان برتر توسط مدیریتهای شعب این بانک از طریق ارسال پیامک، مذاکره تلفنی، دعوت به حضور در شعبه و… اطلاعرسانی خواهد شد.
بر اساس این گزارش، تسهیلات این طرح در قالب سه بسته اعتباری “عمومی”، “ویژه پذیرندگان برتر” و “ویژه پذیرندگان جدید درگاههای پرداخت اینترنتی” طراحی شده است و تسهیلات قابل اعطاء به پذیرندگان برتر حداکثر تا ۶ ماه پس از اعلام اسامی و در صورتی که پذیرندگان برای دریافت آن به شعبه مراجعه و تشکیل پرونده دهند، قابل پرداخت خواهد بود.
شایان ذکر است، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانهها و درگاههای این بانک که حساب متصل به پایانههای منصوب آنها از نوع حساب قرضالحسنه جاری یا سپرده سرمایهگذاری کوتاهمدت عادی باشد، مشمولان این طرح را تشکیل میدهند.
تسهیلات این طرح در قالب بسته اعتباری “عمومی” تا سقف ۳۵ میلیارد ریال بر اساس میانگین ایجادی (۲ الی ۶ ماه) در حسابهای سپرده قرضالحسنه جاری/ سپرده سرمایهگذاری کوتاهمدت متصل به پایانه، با بازپرداخت ۶ الی ۳۶ ماه پرداخت میشود.
پذیرندگان برتر نیز با کسب امتیازهای لازم در شمار ۲۵۰ پذیرنده برتر پایانههای فروشگاهی (POS) و ۵۰ پذیرنده برتر درگاههای پرداخت اینترنتی (IPG) قرار گرفته و میتوانند در قالب بسته اعتباری “ویژه پذیرندگان برتر” بر اساس ضرایب میانگین حساب ایجادی از تسهیلات تجاری تا سقف ۳۵ میلیارد ریال بهرهمند شوند.
تسهیلات در قالب بسته اعتباری “ویژه پذیرندگان جدید درگاههای پرداخت اینترنتی” نیز برحسب مبلغ تراکنش پایانه یا پایانهها تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال به پذیرندگان جدید واجد شرایط پرداخت میشود.
شایان ذکر است، بر اساس این طرح پرداخت تسهیلات خرد (غیرتجاری) به اشخاص حقیقی کارکنان اشخاص حقیقی / حقوقی و بستگان درجه یک اشخاص حقیقی (پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند) مشمول طرح تا سقف میانگین حساب استفاده نشده در بازه زمانی مورد نظر اخذ میانگین، امکانپذیر است.