• امروز : دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳
1

حضور صندوق کار آفرینی امید درسومین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی غذاهای سنتی و محلی استان آذربایجان غربی

  • کد خبر : 151253
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
حضور صندوق کار آفرینی امید درسومین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی غذاهای سنتی و محلی استان آذربایجان غربی
سومین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی غذاهای سنتی و محلی با حضور و مشارکت صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی برگزارشد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندو ق کار آفرینی امید، علی عبدالهی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان غربی در آیین افتتاح این جشنواره گفت برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و بین المللی ، معرف ظرفیت بالای استان آذربایجان غربی است.

مدیرصندوق کارآفرینی استان آذربایجان غربی با اشاره به رسالت صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغال و کارآفرینی افزود : این صندوق طی سالیان گذشته به معرفی شدگان سازمان میراث فرهنگی تسهیلات اشتغال پرداخت کرده و آمادگی دارد برای رونق کسب و کارهای مختلف دراستان با انعقاد تفاهم نامه استانی زمینه فعالیت های میراث فرهنگی از جمله صنایع دستی و بوم گردی و تجهیز هتل ها و… فراهم نماید.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاههای مختلف فرصتی است تا ظرفیتهای مغفول استان بهتر به کشور معرفی شود و با برگزاری چنین جشنواره‌ها و نمایشگاه‌هایی و با عرضه محصولات مختلف با حضور مهمانان از استان‌ها و کشورهای دیگر فرصتی برای تبادل فرهنگی است.

عبدالهی با اشاره به جشنواره و نمایشگاه غذاهای محلی در حال اجرا گفت : درپایان این جشنواره از نفرات برتر و برگزیدگان این جشنواره با اعطای تسهیلات قرض الحسنه از سوی صندوق کارآفرینی امید تجلیل خواهد شد.

این جشنواره و نمایشگاه با حضور استان‌های زنجان، قزوین، لرستان، خوزستان، قم، اردبیل و شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی و همچنین شرکت کنندگانی از کشور ترکیه در ارومیه برگزار گردید.

http://tejaratava.ir/?p=151253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰