• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
2

تولید ۳۵٫۶۵۵ تن هیدرات در مهرماه ۱۴۰۳ در شرکت آلومینای ایران

  • کد خبر : 150560
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
تولید ۳۵٫۶۵۵ تن هیدرات در مهرماه ۱۴۰۳ در شرکت آلومینای ایران
دستیابی به رشد بی سابقه تولید هیدرات در ۵ سال اخیر با نگاه توسعه ای به تولید پایدار

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران، در مهرماه ۱۴۰۳، میزان تولید هیدرات این شرکت به ۳۵,۶۵۵ تن رسید. این رقم با توجه به دبی انحلال ۴۰۶ متر مکعب بر ساعت، در ماه‌های ۳۰ روزه طی ۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است. این در شرایطی است که میزان تولید ۸ درصد بیشتر از برنامه تعیین‌شده برای مهرماه ۱۴۰۳ (۳۲,۷۴۶ تن) بوده است.

این موفقیت در شرایطی حاصل شده است که اورهال خطوط واحد انحلال طبق برنامه انجام شده و حتی بر حسب نیاز یک نیمه اورهال نیز صورت گرفته است. برنامه‌ریزی مناسب در جهت هندلینگ و بهبود شرایط عملیاتی و تنظیمات فرآیندی در گل قرمز و نیز کاهش مدول بوکسیت؛ امکان مصرف بیشتر بوکسیت را از نظر تناژ فراهم نموده است.

با نگاهی به تولید هیدرات در دی‌ماه ۱۳۹۸ که به میزان ۳۶,۰۲۰ تن و با دبی خطوط واحد انحلال که در آن زمان به میزان ۴۲۵ متر مکعب بوده است. مقایسه این دو ماه (مهرماه ۱۴۰۳ و دی‌ماه ۱۳۹۸) نشان می‌دهد که کیفیت تولید هیدرات در مهرماه ۱۴۰۳ بی سابقه بوده است.

روند رو به رشد تولید، نتیجه وفاق، همدلی و تعامل سازنده تمامی پرسنل در واحدهای مجتمع و معدن است. همچنین رهنمودهای سرپرست محترم شرکت نیز نقش مهمی در تحقق برنامه‌های تولید ایفا کرده است. امید است این ثبات و پایداری تولید با ادامه این تعاملات حفظ شود.

این دستاورد نشان‌دهنده تعهد و تلاش تیم آلومینای ایران برای دستیابی به اهداف تولیدی و ارتقاء کیفیت محصولات است.

http://tejaratava.ir/?p=150560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.