• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
2

درخشش شرکت پتروشیمی مرجان در کسب عنوان صادرکننده نمونه ملی

  • کد خبر : 150370
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
درخشش شرکت پتروشیمی مرجان در کسب عنوان صادرکننده نمونه ملی
شرکت پتروشیمی مرجان موفق به دریافت تندیس زرین و لوح سپاس رئیس‌جمهور به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی مرجان، در همایش ملی روز صادرات که به مناسبت ۲۹ مهرماه، روز ملی صادرات، برگزار شد، این شرکت به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۳ موفق به دریافت لوح سپاس و تندیس زرین شد.
این مراسم با حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و مدیران ارشد حوزه صنعت و اقتصاد کشور برگزار شد.
در این آیین، محمدرضا فرج‌اللهی، مدیرعامل پتروشیمی مرجان، به دلیل عملکرد ممتاز و اثرگذار این شرکت در حوزه صادرات، لوح تقدیر و تندیس برتر صادرکننده نمونه ملی را از وزیر محترم صمت به نمایندگی از رئیس‌جمهور دریافت کردند. 
در بخشی از متن لوح تقدیر رئیس‌جمهور که به مدیرعامل شرکت پتروشیمی مرجان تقدیم شد، آمده است: «بی‌تردید خدمات جهادگران عرصه صادرات در ترسیم آینده‌ای روشن و قدرتمند برای کشور، به‌ویژه در افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران، متجلی خواهد بود. ضمن تبریک روز صادرات و قدردانی از تلاش‌های مستمر تمامی نقش‌آفرینان حوزه صادرات و تجارت خارجی، مراتب خرسندی خود را از موفقیت آن بنگاه اقتصادی در کسب عنوان صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۳ ابراز می‌نمایم.»

http://tejaratava.ir/?p=150370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.