• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
0

برترین نشان عالی مسئولیت اجتماعی ایران و‌لوح سرآمدی روابط عمومی به مدیر روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه رسید

  • کد خبر : 149752
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
برترین نشان عالی مسئولیت اجتماعی ایران و‌لوح سرآمدی روابط عمومی به مدیر روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه رسید
در چهارمین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با عنوان «برند خوب»، جناب آقای کمالی مدیر روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه موفق به دریافت بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران و لوح سرآمدی روابط عمومی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور سازمان‌ها، شرکت‌های پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی و دکتر محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به عنوان مهمان ویژه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، پس از سخنرانی کوتاه هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران، پیام ناتاشا پاولوویچ رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.

ناتاشا پاولوویچ در بخشی از پیام خود با تأکید بر این‌که توسعه اقتصادی نباید موجب تخریب محیط‌زیست شود، از مسئولان حوزه ارتباطات خواست که مسئولیت اجتماعی خود را در زمینه تغییرات اقلیمی عملی کنند و برنامه‌ریزی‌های جدیدی در این زمینه داشته باشند.

بر اساس تعریف جشنواره، «مسئولیت اجتماعی» یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولاً پیاده‌سازی آن بر عهده روابط عمومی است. روابط عمومی سرآمد فراتر از وظایف سازمانی خود عمل کرده و به عنوان یک شهروند مسئول سازمانی به عملکردی فراتر از چارچوب‌های سازمانی فکر و به سازمان کمک می‌کند تا با انسجام و قاطعیت بیشتر به سوی سرآمدی و اجرای مسئولیت اجتماعی حرکت کند.

مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها که به بررسی نقش و تعهدات آنها در اجتماع و رعایت ارزش‌های اخلاقی می‌پردازد؛ از طریق کمک به جامعه به مسئولیت حفظ استانداردهای زندگی در آن محیط توجه دارد و با اتخاذ تاکتیک‌های لازم و حمایت‌هایی فراتر از الزامات قانونی به رشد و توسعه جامعه محل فعالیت خود کمک می‌کند.

در همین راستا، شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه که فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود را «فعالیت‌های بشردوستانه» و «محیط‌زیست» تعریف کرده است، موفق به کسب نشان برتر مسئولیت اجتماعی و لوح سرآمدی روابط عمومی در این جشنواره شد.

http://tejaratava.ir/?p=149752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰