• امروز : یکشنبه - ۲۲ مهر - ۱۴۰۳
0

باتصویب مجمع رقم خورد؛ پاکسان با ادغام یاران توسعه بهشهر به دنبال افزایش سودآوری و مزیت رقابتی است

  • کد خبر : 149042
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
باتصویب مجمع رقم خورد؛ پاکسان با ادغام یاران توسعه بهشهر به دنبال افزایش سودآوری و مزیت رقابتی است
مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت پاکسان، اصلاح اساسنامه و ادغام شرکت یاران توسعه بهشهر در شركت پاكسان را تصویب نمود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پاکسان، جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت به منظور بررسی و تصویب اصلاح اساسنامه و اتخاذ تصمیم در خصوص ادغام شرکت مدیریت یاران توسعه بهشهر برگزار شد.

با توجه به اینکه شرکت پاکسان مالکیت صد درصدی سهام یاران توسعه را در اختیار دارد، این ادغام به منظور ایجاد یکپارچگی بیشتر در فرآیندهای تولید، کاهش هزینه‌ها و افزایش توان رقابتی شرکت انجام می‌شود.

با تصمیم مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام پاکسان، ماده ۱۸ اساسنامه شرکت اصلاح شد و این اصلاحیه به شرکت پاکسان اجازه می‌دهد تا با ادغام شرکت مدیریت یاران توسعه بهشهر در شرکت پاکسان، به اهداف خود در زمینه افزایش سودآوری و بهبود عملکرد دست یابد.

از مزایای این ادغام می توان به کاهش هزینه‌های ثابت، افزایش درآمد و توان رقابتی، افزایش ارزش سهام شرکت پاکسان همچنین معافیت های مالیاتی اشاره نمود.

شایان ذکر است با تصویب این مصوبه، تمامی دارایی‌ها، اموال، دیون و مطالبات شرکت مدیریت یاران توسعه بهشهر به شرکت پاکسان منتقل خواهد شد.

ادغام شرکت یاران توسعه گامی مهم در جهت تقویت جایگاه شرکت پاکسان در بازار و دستیابی به اهداف بلندمدت آن محسوب می‌شود.

در پایان این جلسه، شهریار محمدی‌راد، مدیرعامل شرکت پاکسان، با ابراز خرسندی از تصویب این مصوبه، اظهار داشت: “این ادغام گام مهمی در جهت تحقق چشم‌انداز شرکت پاکسان به منظور دستیابی به اهداف ترسیم شده می باشد و تلاش خواهیم کرد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایجاد شده، به دنبال افزایش سهم بازار و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود باشیم.”

http://tejaratava.ir/?p=149042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰