• امروز : یکشنبه - ۲۲ مهر - ۱۴۰۳
0

برندگان جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران مشخص شدند

  • کد خبر : 149030
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
برندگان جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران مشخص شدند
سی‌‌وهشتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران برگزار و برندگان خوش‌شانس این دوره انتخاب شدند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این قرعه‌کشی با حضور دکتر نجات امینی ‌رئیس هیئت مدیره این بانک و اعضای هیئت نظارت بر قرعه‌کشی متشکل از نمایندگان دادستان کل کشور و بانک مرکزی برگزار و بر اساس آن بیش از ۲۷۷ هزار حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز به عنوان برندگان این دوره انتخاب شدند.  

  لازم به ذکر است، جوایز ارزنده سی‌‌وهشتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران، به مناسبت شصت‌وچهارمین سالگرد تاسیس این بانک در سال ۱۴۰۳، شامل ۱٫۰۶۴ فقره جایزه ویژه نقدی هر یک به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۶۶۴ فقره کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال، ۶۶۴ فقره کمک‌هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش ۵۰ میلیون ریال و ۲۷۴٫۷۱۹ جایزه نقدی ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ ریالی است.

  گفتنی است، اسامـی بـرندگان این قـرعـه‌کشی بـه زودی از طـریق سایت بـانک رفـاه کـارگـران بـه نشانی www. refah-bank.ir منتشر و جوایز مربوطه به حساب ایشان واریز خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=149030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰