• امروز : یکشنبه - ۲۲ مهر - ۱۴۰۳
0

سود ۶۳٫۲ همتی «صندوق گنجینه زرین شهر» طی ۱۳ سال

  • کد خبر : 149024
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
سود ۶۳٫۲ همتی «صندوق گنجینه زرین شهر» طی ۱۳ سال
صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر طی 13 سال اخیر توانسته بیش از 632 هزار میلیارد ریال سود به سرمایه‌گذاران خود پرداخت کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تأمین سرمایه تمدن، آمار و ارقام موجود در خصوص عملکرد ۱۳ ساله‌ی صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر، حاکی از عملکرد خیره‌کننده این صندوق در مدت فعالیت آن می‌باشد.

بر اساس داده‌های موجود صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر از ابتدای فعالیت خود در تاریخ ۱۳۹۰/۰۷/۱۸ تا کنون، بیش از «۶۳۲ هزار میلیارد ریال» سود را طی ۱۳ سال فعالیت به سرمایه‌گذاران این صندوق پرداخت کرده است که این رقم بیشترین سود پرداخت شده توسط یک صندوق سرمایه‌گذاری در کشور محسوب می‌شود.

شایان ذکر است این میزان سود تقسیمی از خالص ارزش دارایی‌های بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری کشور نیز بیشتر می‌باشد.

بر همین اساس این صندوق در حال حاضر بیش از ۳۹۴ هزار سرمایه‌گذار فعال دارد که تنها ۳۲۶ سرمایه‌گذار آن از شخصیت‌های حقوقی هستند. این موضوع نشانگر موفقیت صندوق در جذب سرمایه‌های خرد بوده و اعتمادسازی در میان عموم جامعه می‌باشد.

از دیگر آمار قابل توجه صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر می‌توان به سرمایه‌گذاری ۱۷۹ میلیارد تومانی یک سرمایه‌گذار حقیقی درصندوق اشاره نمود که نمایانگرعملکرد مطلوب و ایفای به موقع تعهدات صندوق در قبال سرمایه‌گذاران است.

آمارهای مورد اشاره نشان از عملکرد درخشان صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر دارد که جز با مدیریت تأمین سرمایه تمدن، چنین گنجینه‌ای از اعتبار و اعتماد سرمایه‌گذاران پدید نمی‌آمد.

علاقمندان به سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر می‌توانند در هر زمان و هر مکان از طریق اولین و بزرگترین مرکز سرمایه‌گذاری کشور یعنی آی‌بی‌شاپ (www.ibshop.ir) و یا با مراجعه حضوری به شعب سوپرمارکت مالی تأمین سرمایه تمدن در سراسر کشور اقدام به سرمایه‌گذاری در این صندوق و سایر ابزارهای سرمایه‌گذاری تأمین سرمایه تمدن نمایند.

http://tejaratava.ir/?p=149024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰