• امروز : یکشنبه - ۲۲ مهر - ۱۴۰۳
0

آگهی مزایده شماره ۴۴ املاک تملیکی و مازاد بانک آینده، منتشر شد

  • کد خبر : 148977
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
آگهی مزایده شماره ۴۴ املاک تملیکی و مازاد بانک آینده، منتشر شد
بانک آینده در راستای مولدسازی دارایی‌ها و با هدف ارتقای نظام مالی خود، تعدادی از املاک تملیکی و مازاد بر نیاز خود را از طریق مزایده عمومی به صورت نقدی یا نقد و اقساط به‌فروش می‌‌رساند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک آینده؛ املاک اعلام‌شده در این مزایده‌ها، شامل ۲۰۷ مورد ملک تملیکی اعم از: تجاری، مسکونی، خدماتی، ویلا، صنعتی، زمین، زمین با بنای احداثی و مزروعی در استان‌های مختلف کشور است.
بر این اساس متقاضیان برای هماهنگی بازدید املاک از تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ تا ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ با شماره تلفن‌های ۱۴۷۵تا ۸۵۹۳۱۴۷۲-۰۲۱ تماس حاصل نمایند و برای اخذ اسناد شرکت در مزایده به کلیه شعب بانک آینده یا به نشانی: تهران، بزرگراه مدرس، تقاطع نلسون ماندلا (الهیه)، ابتدای خیابان بیدار، برج آینده طبقه چهارم (اداره ساختمان و املاک املاک) مراجعه فرمایند.
آخرین مهلت برای تسلیم پاکت‌ها در تهران و شهرستان‌ها ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۸/۰۲ بوده و پاکت‌های حاوی پیشنهادهای خرید دریافت شده نیز روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ رأس ساعت۱۴:۰۰ در ساختمان مرکزی بانک آینده به‌نشانی یادشده فوق، بازگشایی خواهد شد.
بدیهی است؛ بانک آینده با فروش املاک مازاد خود، ضمن درآمدزایی حاصل از آن، قدرت وام‌دهی و تسهیلات‌دهی بیشتری برای توسعه بنگاه‌های خرد، متوسط و کلان تولیدی و نهایتاً تقویت بنیان‌های اقتصادی کشور خواهد داشت.
 

http://tejaratava.ir/?p=148977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰