• امروز : یکشنبه - ۲۲ مهر - ۱۴۰۳
0

بانک ملی ایران پیشرو در پرداخت وام ازدواج

  • کد خبر : 148968
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
بانک ملی ایران پیشرو در پرداخت وام ازدواج
بانک ملی ایران که همواره حمایت از جوانان را در دستور کار خود دارد؛ تسهیل سنت حسنه ازدواج و تخصیص تسهیلات قرض الحسنه در این بخش را یکی از محوری‌ترین سیاست‌های اعتباری خود قرار داده است .

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، طی شش ماه نخست امسال بانک ملی ایران سهم عمده و نقش قابل توجهی در پرداخت وام های قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط در شبکه بانکی برعهده داشته است به گونه ای که طی این مدت بیش از ۳۷ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفتند.

بر این اساس، بانک ملی ایران با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان از ابتدای سال تا پایان شهریورماه اعتباری به ارزش ۱۲۵ هزار و ۵۲۸ میلیارد ریال در راستای پرداخت وام ازدواج به ۳۷هزار و ۳۶۷ نفر صرف کرده است که به طور متوسط روزانه در این مدت ۲۰۷ نفر از این تسهیلات بهره مند شده اند.

بانک ملی ایران در همین مدت ۲۴ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ۲۴ هزار و ۹۴۴ متقاضی پرداخت کرده است.

گفتنی است، براساس “قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” ،  به هر یک از زوجین مبلغ  300 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می گیرد. همچنین به متقاضیانی که سن ازدواج آنها در زوج ها زیر ۲۵ سال و در زوجه ها زیر ۲۳ سال می باشد، می توانند مبلغ  350 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج دریافت کنند . مدت بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ۱۰  ساله و نرخ کارمزد ۴ درصد است.

http://tejaratava.ir/?p=148968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰