• امروز : یکشنبه - ۲۲ مهر - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل شرکت سازه گسترسایپا در بازدید از ظرفیت های تولیدی ایندامین سایپا تأکید کرد:

رویکرد سازه گستر بر افزایش تولید، بومی سازی و ساخت داخل قطعات است

  • کد خبر : 148950
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
رویکرد سازه گستر بر افزایش تولید، بومی سازی و ساخت داخل قطعات است
مدیرعامل شرکت سازه گسترسایپا ضمن بازدید از آخرین وضعیت تجهیز و راه اندازی سایت های تولیدی 2 و 4 ایندامین و گفتگو و تعامل با مدیران این مجموعه، از حمایت بی دریغ و همراهی شرکت سازه گستر با قطعه سازان زنجیره تأمین در طرح های توسعه ای منجر به افزایش تولید خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز؛ محمدعلی حیاتی به همراه اعضای هیأت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران سازه گستر ضمن بازدید از ظرفیت های تولیدی و طرح های توسعه ای شرکت کمک فنر ایندامین سایپا، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تولید کمک فنر و چگونگی پیشرفت پروژه راه اندازی سایت های تولیدی ۲ و ۴ این مجموعه قرار گرفت.

مدیرعامل سازه گسترسایپا در این بازدید، ضمن تأکید بر همراهی و تعامل شرکت سازه گستر در رفع موانع تولید قطعه سازان، خاطرنشان کرد: این موضوع بسیار حائز اهمیت است که  وضعیت و شرایط زنجیره تأمین را از نزدیک رصد کنیم و از مسائل و مشکلات قطعه سازان، که به واقع بزرگترین شرکای تجاری ما محسوب می شوند، آگاهی داشته باشیم و در این زمینه تمامی توان خود را به کار گرفته تا در مشکلات به گونه ای موثر در کنار شرکت های زنجیره تأمین باشیم و آن را مدیریت کنیم.

حیاتی افزود: قابلیت ها و پتانسیل فنی و تکنولوژیکی، در کنار منابع انسانی متخصص می تواند نقش راهبردی در مسیر افزایش تولید، توسعه فعالیت ها، بومی سازی و ساخت داخل ایفا کند.

وی تصریح کرد: با عنایت به اهداف گروه خودروسازی سایپا و رویکرد شرکت سازه گستر در بهره گیری حداکثری از ظرفیت های تولیدی و شناسایی نیروی بالقوه زنجیره تأمین و تبدیل آن به فرصت، راه اندازی سایت های تولیدی ۲ و ۴ شرکت ایندامین با هدف تولید کمک فنر خودروی شاهین و محصولات جدید گروه سایپا، گام مهم دیگری در تسهیل، رونق و جهش تولید می باشد. 

http://tejaratava.ir/?p=148950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰