• امروز : یکشنبه - ۲۲ مهر - ۱۴۰۳
2

فراخوان پویش ملی دانش آموزی “برسد به دست سید حسن” منتشر شد

  • کد خبر : 148935
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
فراخوان پویش ملی دانش آموزی “برسد به دست سید حسن” منتشر شد
همزمان با شهادت مجاهد كبير، شهيد سيد حسن نصرالله پویش دانش آموزی "برسد به دست سید حسن" منتشر شد.

فرهنگسرای عطار نیشابوری در آستانه شهادت مجاهد کبیر و سید الشهدای لبنان ، شهید سید حسن نصرالله ، فراخوان ملی پویش دانش آموزی “برسد به دست سید حسن” را منتشر کرد.
به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ده، خدیجه مهدی پور رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری و رئیس دبیرخانه پویش با اعلام این خبر گفت: در ایام شهادت مجاهد کبیر و سید الشهدای لبنان سید حسن نصرالله بر آن شدیم تا با همکاری انتشارات روایت فتح؛ پویش ملی “برسد به دست سید حسن” را برگزار کنیم.
مهدی پور ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمعه نصر و تاکید ایشان بر تبیین نقش و اهمیت جوانان در تحقق اهداف مقاومت و همبستگی و تجلیل از شخصیت منحصر به فرد شهید سید حسن افزود: در این پویش از دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم خواسته می شود در نامه ای خطاب به شهید مقاومت سید حسن نصرالله بنویسند نوجوانان چه نقشی در آینده جبهه مقاومت دارند و این راه چگونه ادامه پیدا می کند؟
وی شعار دبیرخانه پویش را “آینده روشن” اعلام کرده و گفت: دانش آموزان در سراسر کشور میتوانند دست نوشته های خود را در قالب یک متن سیصد کلمه ای به همراه نام، نام خانوادگی، شهر محل سکونت، نشانی، سن، کد ملی از طریق درگاه اینترنتی https://form.farhangsara.ir/ayandeyeroshan3به دبیرخانه پویش ارسال نمایند.
دبیر پویش در پایان افزود: دبیرخانه اجرایی پس از بررسی نامه‌های واصله به دبیرخانه و رصد موضوعات و تحلیل محتوای نامه‌ها، تمامی نامه‌ها را با رعایت شاخصه‌هایی همچون ایده‌های نو، واقع گرایانه مبتنی بر گفتمان مقاومت، خلاقیت در نوشتار، اصالت، رعایت اصول نگارش، دارا بودن زبان و نگاه نوجوانانه و شروع و پایان مناسب در در دوگروه سنی متوسطه اول و دوم داوری کرده و پس از اهدا جایزه به نفرات برتر، برای چاپ در کتابی توسط انتشارات روایت فتح آماده و ارائه خواهد شد.
علاقه مندان از بیست و یکم مهر تا بیست و یکم آبان ۱۴۰۳ به مدت یک ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه پویش ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای عطار نیشابوری در تهران، میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان محمدامیر قلی مراجعه کرده و یا با شماره ۵۵۷۱۶۷۷۶ تماس بگیرند.

http://tejaratava.ir/?p=148935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰