• امروز : شنبه - ۲۱ مهر - ۱۴۰۳
0
جشن بوعلی در نیمه نخست سال ۱۴۰۳؛

درآمد پتروشیمی‌ بوعلی سینا ۴۷ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 148899
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
درآمد پتروشیمی‌ بوعلی سینا ۴۷ درصد افزایش یافت
گزارش نیمه نخست سال ۱۴۰۳ شرکت پتروشیمی بوعلی سینا نشان می‌دهد این شرکت علاوه بر تولید ۱۱۸ درصد ظرفیت اسمی مجتمع،در شش ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۳ فروش خود را بیش از ۳۰ درصد و درآمد شرکت را ۴۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داده است.

به گزارش تجارت آوا، گزارش شش ماهه نخست شرکت پتروشیمی بوعلی سینا نشان می‌دهد این نماد بورسی با عملکرد بی‌نظیر و شکستن رکوردهای فوق‌العاده سال‌های قبل، سطح تازه‌ای از کسب موفقیت در تاریخ فعالیت شرکت را به ثبت رسانده است.

برپایه داده‌های جمع‌آوری شده از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان شهریورماه سال‌جاری، میزان فروش «بوعلی» حدود ۱ میلیون و ۸۰ هزار تن انواع محصولات آروماتیکی بوده است که نسبت به عملکرد فوق العاده سال گذشته، افزایش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین برپایه این داده‌ها، میزان درآمد شرکت از ۳۳۳.۵ هزار میلیارد ریال (۳۳.۵ همت) عبور کرده و نسبت به سال گذشته جهش ۴۷ درصدی داشته است.

بر پایه گزارش‌های جمع‌آوری شده تولید در نیمه نخست سال، میزان تولید محصولات شرکت پتروشیمی بوعلى سینا نیز در این مدت با تحقق ۱۱۸ درصدی ظرفیت اسمی به حدود ۱ میلیون و ۵۰ هزارتن رسیده است که این حجم از تولید در تاریخ فعالیت این پتروپالایشگاه بی نظیر بوده است.

منبع: ایپنا

http://tejaratava.ir/?p=148899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰