• امروز : شنبه - ۲۱ مهر - ۱۴۰۳
0

توسعه شرکت پتروشیمی ارومیه قابل تقدیر است

  • کد خبر : 148881
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
توسعه شرکت پتروشیمی ارومیه قابل تقدیر است
معاون نظارت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: شرکت پتروشیمی ارومیه با وجود قدمت زیاد و همچنین دور بودن از منابع خوراک، پیشرفت خوبی داشته که قابل تقدیر و تحسین است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین عباس رضوانی نسب در جمع ائمه جمعه شمالغرب کشور که در قالب «اردوی راهیان پیشرفت» از پتروشیمی ارومیه بازدید کردند، به طرح‌های توسعه ای شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت پتروشیمی ارومیه با وجود قدمت زیاد و همچنین دور بودن از منابع خوراک، پیشرفت خوبی داشته که قابل تقدیر و تحسین است.

وی گفت: هر طرح توسعه‌‌ای، قدم مبارکی برای توسعه اقتصادی است که خوشبختانه پتروشیمی ارومیه در این زمینه اقدامات شایسته ای داشته و با تعریف برنامه چشم انداز بر استمرار آن مصمم است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوانی نسب گفت: پتروشیمی ارومیه در مسیری نو و جدید گام نهاده و بر تولید کودهای شیمیایی متمرکز شده است که کار ارزشمندی است و قطعا در رشد و ‌توسعه بیش از پیش اقتصاد منطقه اثرگذار خواهد بود.

وی گفت: ائمه جمعه شمالغرب کشور با آشنایی از فعالیت های پتروشیمی ارومیه، در راستای تبیین اقدامات و عملکرد ارزشمند این شرکت تلاش خواهند کرد تا شاهد پیشبرد هرچه بهتر اهداف اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران را در این خطه از سرزمینمان باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=148881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰