• امروز : شنبه - ۲۱ مهر - ۱۴۰۳
2

افتتاح کتابخانه روستای ده‌پیاز توسط بانک پاسارگاد، گشودن افق‌های جدید در آینده علمی منطقه

  • کد خبر : 148866
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
افتتاح کتابخانه روستای ده‌پیاز توسط بانک پاسارگاد، گشودن افق‌های جدید در آینده علمی منطقه
بانک پاسارگاد در ادامه فعالیت‌های خود در حوزه رسالت‌های ارزشی، اجتماعی و در ادامۀ احداث مدارس و کتابخانه‌ها در نقاط مختلف کشور، کتابخانه «پاسارگاد» را در روستا ده‌پیاز استان همدان افتتاح کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، آیین افتتاح کتابخانه عمومی پاسارگاد در روستای ده‌پیاز استان همدان با حضور دکتر مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد؛ دکتر حاجی بابایی، نماینده مردم شهرستان همدان در مجلس شورای اسلامی؛ جناب آقای دکتر سید باقر میرعبداللهی، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ جناب آقای سید جواد معینی، سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی استان همدان؛ جمعی از مدیران بانک پاسارگاد و مردم عزیز منطقه برگزار شد.
کتابخانه‌ها نقش حیاتی در ارتقا فرهنگ مطالعه و سوادآموزی برای همه نسل‌ها دارند و می‌توانند به تغذیه حیات فکری و روحی جامعه کمک کنند. بانک پاسارگاد با توجه به این مهم اقدامات ارزشمندی در راستای توسعه فضاهای فرهنگی به‌‌خصوص در مناطق کمتر برخوردار کشور داشته است و تاکنون ۲۲ کتابخانه در مناطق مختلف کشور ساخته است. 
کتابخانه پاسارگاد روستای ده‌پیاز با مساحت ۱۸۸ متر مربع با ۲۰ مترمربع محوطه‌سازی و همچنین تخصیص فضای ویژه‌ای به عنوان دارالقرآن علاوه بر نیاز‌های دانشی به افزایش اطلاعات قرآنی و دینی نیز توجه کرده است.
گفتنی است بانک پاسارگاد علاوه بر افتتاح این پروژه به طور هم‌زمان دو کتابخانه دیگر در روستاهای توانه و کوزره استان همدان افتتاح و به هم‌وطنان عزیزمان هدیه کرد.

http://tejaratava.ir/?p=148866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰