• امروز : شنبه - ۲۱ مهر - ۱۴۰۳
2

بیست و هشتمین دوره مدیریت عالی بانک ملی ایران آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 148852
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
بیست و هشتمین دوره مدیریت عالی بانک ملی ایران آغاز به کار کرد
بیست و هشتمین دوره مدیریت عالی بانک ملی ایران با حضور محمود شایان عضو هیات مدیره بانک و مدیران ارشد، آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، شایان در ابتدای این دوره با تاکید بر سرعت روزافزون تحولات در دنیای کسب و کار و  اهمیت تغییر اساسی در امور بانک‌ها و همچنین نیاز مبرم به تغییر در ارائه خدمات و ساختارهای مدیریتی، گفت: دیجیتالی شدن کسب و کارها و استفاده از فناوری‌های نوین، مسیر پیشرفت و رقابت‌پذیری در صنعت بانکداری را هموار می‌کند.

وی با اشاره به فناوری‌های نوینی همچون بلاکچین، هوش مصنوعی و فین‌تک‌ها تاکید کرد: برای باقی ماندن در جایگاه رهبری بازار و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، ناگزیر هستیم که با سرعت بیشتری به سمت استفاده از این فناوری‌ها حرکت کنیم.

 عضو هیات مدیره بانک بیان کرد: دوره مدیریت عالی، فرصتی برای مدیران ارشد بانک ملی ایران فراهم می‌کند تا دانش خود را به‌روز کنند و آمادگی بیشتری برای مواجه شدن با چالش‌های آینده داشته باشند. 

وی با تاکید بر ضرورت تغییر نگرش مدیران در پذیرش فناوری‌های نوین، ادامه داد: بانک ملی ایران باید در نوآوری‌های نظام بانکی در سطح ملی و بین‌المللی پیشرو باشد و از تمامی امکانات برای تحقق این هدف استفاده کند.

او اضافه کرد: در دنیای امروز، تنها سازمان‌هایی موفق خواهند بود که بتوانند خود را با تغییرات همگام سازند و از ابزارهای دیجیتال به بهترین شکل ممکن استفاده کنند، امیدوارم این دوره آموزشی بتواند زمینه‌ بهتری را برای گفتمان و تعامل بیشتر در مورد آینده بانکداری دیجیتال در بانک ملی ایران، فراهم آورد.

گفتنی است بیست و هشتمین دوره مدیریت عالی  به مدت هفت روز در مرکز آموزش نیاوران برگزار می شود و شرکت کنندگان در این دوره با آخرین تحولات دنیای بانکداری در بخش فناوری های نوین آشنا می شوند.

http://tejaratava.ir/?p=148852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰