• امروز : شنبه - ۲۱ مهر - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل سایپایدک:

کمبود قطعه در نمایندگی‌های سایپا وجود ندارد

  • کد خبر : 148836
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
کمبود قطعه در نمایندگی‌های سایپا وجود ندارد
مدیرعامل سایپایدک گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کمبود قطعات در نمایندگی‌های سایپا وجود ندارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز، اردلان حسینی در نشستی با مدیران نمایندگی‌های استان‌های همدان و لرستان، با اشاره به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط سایپایدک برای نخستین بار، تاکید کرد: سربلندی و افتخار سازمان خدمات پس از فروش سایپا مدیون ارائه خدمات با کیفیت توسط شبکه نمایندگی‌ها به مشتریان عزیز است. شبکه نمایندگی‌ها، نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی مشتریان دارند و به عنوان همکار و شریک تجاری، انتظار داریم که با ارائه خدمات با کیفیت بالا، رضایت مشتری را تا حد امکان کسب کنند.

حسینی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های منسجمی که در سایپایدک انجام شده، توانستیم رکورد فروش قطعات یدکی را افزایش دهیم و در حوزه رضایتمندی مشتریان به رتبه یک برسیم. کسب این موفقیت‌ها بدون همراهی و همکاری نمایندگی‌ها و پشتیبانی کامل مدیریت محترم عامل گروه خودروسازی سایپا، به دست نمی‌آمد.

مدیرعامل سایپایدک همچنین به ظرفیت بالای پذیرش خودرو در نمایندگی‌های سایپا اشاره کرد و گفت: مشتریان گروه خودروسازی سایپا در هر جای ایران که باشند می‌توانند با استفاده از سیستم نوبت‌دهی آنلاین، در زمان مناسب و دلخواه خود به نزدیکترین نمایندگی مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به‌ تلاش‌های مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برای ورود خودروهای جدید به چرخه محصولات گروه سایپا، این اتفاق را موجب تقویت کسب و کار شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش برشمرد و گفت: افزایش سهم سایپایدک از بازار قطعات یدکی از مهمترین برنامه‌های ما در سال جاری است که با همراهی نمایندگی‌ها قطعا محقق خواهد شد.

حسینی گفت: برای رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، باید به تعریف کسب و کارهای جدید در این حوزه نگاه ویژه‌ داشته باشیم و خواسته‌های مشتری را در این کسب و کارها در نظر بگیریم.

‌مدیرعامل سایپایدک در ادامه با اشاره به نقش موثر رونق کسب و کار در اقتصاد شبکه، افزود: در برنامه‌ریزی‌هایی که برای شبکه در سطح گروه خودروسازی سایپا و همچنین سایپایدک انجام شده، توجه ویژه‌ای به اقتصاد شبکه داشته‌ایم که نتایج آن در آینده نزدیک نمایان خواهد شد.

در پایان این نشست از نمایندگی‌های برتر استان‌های همدان و لرستان و همچنین فروشندگان برتر کارت طلایی و کارشناسان فنی برتر با اهدای لوح قدردانی شد.

http://tejaratava.ir/?p=148836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰