• امروز : شنبه - ۲۱ مهر - ۱۴۰۳
2

رشد ۸۲ درصدی پرتفوی بیمه‌های مسئولیت

  • کد خبر : 148827
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
رشد ۸۲ درصدی پرتفوی بیمه‌های مسئولیت
سرپرست مدیریت بیمه‌های مسئولیت بیمه سینا از افزایش ۸۲ درصدی حق بیمه صادره این رشته از ابتدای سال تاکنون در مقایسه با سال قبل خبر داد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ محمدرضا پازرئی مهمترین برنامه واحد مسئولیت را با توجه به اهداف کلان ۶ گانه شرکت، شامل توسعه کمی و کیفی شبکه فروش در قالب برگزاری جشنواره‌های مختلف و دوره‌های آموزشی مستمر اعلام کرد و افزود: در زمینه توسعه کسب و کار نیز با تمرکز بر ارزش آفرینی و سودآوری پایدار، حداقل ۳ مورد محصول جدید بیمه ای از سوی واحد مسئولیت، طراحی و در فاز تست قرار گرفته که ظرف روزهای آتی رونمایی و به صنعت بیمه اضافه خواهند شد.

سرپرست مدیریت بیمه‌های مسئولیت بیمه سینا با اشاره به برگزاری جشنواره بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان در ماه گذشته بیان داشت: در سطح خرده‌فروشی، تجربیات ارزنده‌ای از جمله حضور در همایش روز پزشک و برقراری ارتباط با انجمن پزشکان عمومی ایران انجام شد که حاکی از آمادگی و حضور شرکت بیمه سینا در امر خدمت‌رسانی به تلاشگران کادر درمان کشور بوده و این امر نویدبخش توسعه فضای همکاری با مدیران و مسئولین فنی شاغل در مراکز درمانی و کارکنان و مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خواهد بود .

وی درباره اهمیت فروش بیمه‌نامه‌‎های مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان گفت: این بیمه‌نامه علاوه بر پوشش خطرات ناشی از فعالیت حرفه ای این قشر زحمتکش، پاسخگوی جبران غرامات ناشی از هزینه های پزشکی و غرامات فوت و نقص عضو به بیمارانی که در اثر فعالیت پزشکان و پرستاران دچار صدمات جسمی شده‌اند، نیز هست.

پازرئی، مزیت رقابتی بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان را داشتن نرخ های رقابتی و جبران خطرات ناشی از تعهدات ارائه شده در کمترین زمان ممکن عنوان کرد و گفت: در راستای انجام این موضوع، بخش اعظمی از سایر امور بیمه‌ای مورد نیاز جامعه پزشکان و پرستاران در رشته های دیگر از جمله حوادث انفرادی، درمان تکمیلی و خودروهای این افراد هم می‌تواند تحت پوشش بیمه‌ سینا قرار بگیرد .

وی با ارائه گزارشی از وضعیت صدور بیمه های مسئولیت در سال جاری بیان داشت: میزان پرتفوی صادره رشته مسئولیت در مقایسه با بازه زمانی سال گذشته در شاخص تعداد بیمه‌نامه صادره به میزان ۷۱ درصد و در میزان حق بیمه صادره به میزان ۸۲ درصد رشد نشان می‌دهد که این میزان با تلاش همکاران و حمایت مدیران ارشد در ماه‌های آتی به مراتب افزایش خواهد یافت.

پازرئی ادامه داد: در راستای مسئولیت سازمانی، برنامه‌ریزی در خصوص بازدید حضوری از شبکه فروش در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است زیرا این اقدامات نه تنها روند فروش را بیشتر به حرکت در خواهد آورد بلکه ضمن انتقال تجربیات مشتریان به شبکه فروش و از شبکه فروش به مدیران ستادی، موجب رفع دغدغه نمایندگان خواهد شد./

http://tejaratava.ir/?p=148827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰