• امروز : شنبه - ۲۱ مهر - ۱۴۰۳
2

تشریح جزئیات خدمات جامع شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات ایران به شرکت‌های صنعتی صادراتی

  • کد خبر : 148821
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
تشریح جزئیات خدمات جامع شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات ایران به شرکت‌های صنعتی صادراتی
رئیس شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات ایران با هدف تبیین بسته سیاست‌های اعتباری و معرفی خدمات این بانک از چند واحد صنعتی در خراسان جنوبی بازدید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مسعود سیفی رئیس شعبه بیرجند این بانک در دیدار با مدیران عامل چند شرکت صنعتی فعال در استان خراسان جنوبی، خدمات متنوع بانک را در قالب طرح الماسان، معرفی و در مورد راهکار‌های تسهیل دریافت این خدمات گفتگو کرد.
مسعود سیفی طی ملاقات با صنعتگران استان، چگونگی تأمین نقدینگی در قالب ابزار‌های تأمین مالی جدید را تشریح کرد و گفت: کراد فاندینگ (تأمین مالی جمعی) و انتشار و تضمین اوراق مالی اسلامی از ابزار‌های کاربردی تأمین نقدینگی برای صنعت به شمار ‌می‌روند که از سوی بانک توسعه صادرات ایران، ارایه می‌شوند.
وی با اشاره به سیاست‌های اعتباری جدید بانک، اظهار داشت: تمرکز مالی شرکت‌ها در بانک توسعه صادرات ایران، ایجاد میانگین وزنی و همچنین گردش حساب مناسب مشتریان در این بانک، می‌تواند از یک سو مسیر دریافت تسهیلات ریالی و ارزی را برای مشتری هموار کند و از سوی دیگر توان ارایه خدمات و تسهیلات در بانک را ارتقا دهد.
سیفی با بیان اینکه استان‌های مرزی به عنوان پیشران توسعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، افزود: استان مرزی خراسان جنوبی با ۳۳۱ کیلومتر مرز مشترک، مرز رسمی ماهیرود و بازارچه‌های مرزی نقش مهمی در صادرات کشور به افغانستان دارد.
لازم به ذکر است؛ استان خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌های خوب و متنوع در زمینه کشاورزی (صادرات زعفران و زرشک) در زمینه معادن و استخراج زغال سنگ و خاک‌های صنعتی (سیلیس، بنتونیت، خاک کاشی، باریت، طلا و …) در زمینه تولید انواع تایر (شرکت کویر تایر)، تولید انواع سیمان (سیمان قاین و سیمان باقران)، کاشی و سرامیک (سرامیک فرزاد، کاشی و سرامیک نیلوفر، آیدا سرام)، تولید سنگ‌های تزئینی و ساختمانی (صنایع سنگ پاسارگاد)، محصولات فولادی، واردات ماشین آلات راه‌سازی و کشنده‌ها و … می‌باشد. همچنین این استان به واسطه قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی در منطقه شرق کشور، بهره‌مند بودن از فرودگاه و خطوط ریلی و راه آهن (در شهرستان طبس)، امنیت بالا، دسترسی راحت به مرکز کشور و همجواری با شهر‌ها و استان‌های صنعتی کشور (اصفهان– یزد– کرمان– خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان) و موقعیت جغرافیایی مطلوب، به پتانسیل و ظرفیت‌های این استان اضافه می‌کند؛ شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات ایران برنامه ویژه‌ای برای معرفی بسته خدمات و توسعه تعامل خود با جامعه تولید و صادرات استان در دست دارد.

http://tejaratava.ir/?p=148821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰