• امروز : شنبه - ۲۱ مهر - ۱۴۰۳
1

اورهال سنگین اما بدون حادثه در پتروشیمی ارومیه

  • کد خبر : 148781
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
اورهال سنگین اما بدون حادثه در پتروشیمی ارومیه
مدیر مجتمع شرکت پتروشیمی ارومیه با اشاره به اورهال واحد اسید سولفوریک خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی این واحد که بعد از ۹ سال فعالیت برای اولین بار در این حجم انجام میگرفت، خوشبختانه با موفقیت و بدون حادثه به اتمام رسید.

نوبخت در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی شرکت، با اشاره به تعمیرات اساسی واحد اسید سولفوریک در سالجاری، اظهار کرد: تعمیرات این واحد که ۱۹روز به طول انجامید با همراهی ۶ گروه پیمانکاری و ۱۳ هزار و ۹۹۲ نفر ساعت کار نیروهای واحدهای مختلف شرکت بدون حادثه انجام شد و این واحد با موفقیت مجدداً در مدار تولید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تعمیرات برخی از قسمت ها جزو عملیات‌های شاخص و سنگین طبقه بندی می شود چراکه پس از گذشت ۹ سال از شروع بهره‌برداری واحد، برای اولین بار و در این حجم انجام گرفت.

نوبخت خاطرنشان کرد: اورهال این واحد به منظور بازسازی و نوسازی تجهیزات و دستگاه‌ها جهت افزایش تولید با سطح ایمنی بالاتر و راندمان و کیفیت مطلوبتر صورت گرفت.

مدیر مجتمع پتروشیمی ارومیه، اسید سولفوریک را یک محصول استراتژیک شرکت عنوان کرد که بعنوان خوراک واحدهای سولفات آمونیم و سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه استفاده می شود.

واحد اسید سولفوریک شرکت پتروشیمی ارومیه با ظرفیت ۵۰ هزار تن در سال از سال ۹۵ در مدار تولید قرار گرفته است و پس از اورهال اخیر نیز با ظرفیت کامل فعال است.

http://tejaratava.ir/?p=148781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰