• امروز : پنج شنبه - ۱۹ مهر - ۱۴۰۳
1

حضور پررنگ شرکت پتروشیمی شیراز در هفدهمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی

  • کد خبر : 148679
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
حضور پررنگ شرکت پتروشیمی شیراز در هفدهمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی فارس در شیراز گشایش یافت.

به گزارش تجارت آوا، شرکت پتروشیمی شیراز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی استان فارس با حمایت از این رویداد در این نمایشگاه حضور پررنگ و فعالی دارد و کارشناسان این شرکت پاسخگوی سوالات مخاطبان خواهند بود .

مدیرعامل پتروشیمی شیراز همزمان با افتتاح هفدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته گفت: این اولین بار است در شیراز همچنین نمایشگاهی در چنین سطحی برگزار می شود.

مهندس احمدرضا حیدرنیا در جمع خبرنگاران افزود: کشور ما متخصصین بزرگی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دارد که کارهای بزرگی‌ انجام داده اند و همچنان نیازمند انها هستیم.

وی با اشاره به اینکه استان فارس استانی نفت خیز و‌ گاز خیز است ، یاداور شد: علی رغم این موضوع در این حوزه نیاز به کارهای بیشتری است تا بتوان از این همه ثروت ملی به خوب بهره گرفته شود.

مهندس حیدرنیا تاکید کرد: توسعه و‌ جدیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی باید داشته باشیم تا شاهد پیشرفت باشیم.

وی یاداور شد: بهره گیری از این ظرفیت ها در حوزه نفت، گاز و‌ پتروشیمی ضمن پیشرفت و‌ توسعه استان می تواند به منبع درامد پایداری برای استان تبدیل شود.

مهندس حیدرنیا تصریح کرد: در این نمایشگاه و در غرفه شرکت پتروشیمی شیراز دستاوردها و اختراعات جدید این شرکت عرضه شده است.

وی یادآور شد: پتروشیمی شیراز در بحث تولید جز شرکت های برتر است و علی رغم کمبودها توانسته است به خوبی گام بردارد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز با اشاره به اینکه با شرکت داخلی برای تامین مواد اولیه و قطعات قرارداد منعقد شده است، ابراز کرد: بومی سازی و خودکفایی در محصولات مورد استفاده مورد تاکید ما است و همواره آن را دنبال می کنیم.

مهندس حیدرنیا افزود: این بومی سازی ها منجر به ایجاد ارزش افزوده شده و علی رغم کمبود قطعه به سمت بومی سازی و استفاده از شرکت های دانش بنیان رفته ایم.

وی با اشاره به طرح های توسعه ای این شرکت گفت :طرح کریستال ملامین از جمله طرح های توسعه ای است که تا چندماه آینده اقدامات اجرایی آن با تامین منابع مالی آغاز می شود و بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال زایی را در زمان بهره برداری خواهد داشت.

مهندس حیدرنیا افزود: طرح ایجاد واحد کیسه زنی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز با اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر داریم و همچنین ایجاد واحد نیترات، طرح های وابسته و … در دست مطالعه است.

این نمایشگاه تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ ،از ساعت ۱۰الی ۱۷ برپا خواهد بود .

منبع: ایپنا

http://tejaratava.ir/?p=148679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰