• امروز : پنج شنبه - ۱۹ مهر - ۱۴۰۳
1

دیدار مدیران عامل مبین انرژی خلیج فارس و عملیات غیر صنعتی پازارگاد برای تقویت همکاری‌های مشترک

  • کد خبر : 148673
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
دیدار مدیران عامل مبین انرژی خلیج فارس و عملیات غیر صنعتی پازارگاد برای تقویت همکاری‌های مشترک
مدیران عامل شرکت‌های مبین انرژی خلیج فارس و عملیات غیر صنعتی پازارگاد در نشستی مشترک، راهکارهای گسترش همکاری‌های دوجانبه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس، امروز نشستی با حضور مدیران عامل شرکت‌های مبین انرژی خلیج فارس و عملیات غیر صنعتی پازارگاد برگزار شد. در این جلسه که مدیران و روسای واحدهای مختلف هر دو شرکت حضور داشتند، موضوعات مشترک و راهکارهای تداوم بهره‌گیری از خدمات متقابل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست مدیران عامل هر دو شرکت بر اهمیت همکاری‌های نزدیک در راستای ارتقای بهره‌وری و کارآیی تأکید کردند.
همچنین، راهکارهای عملی برای افزایش سطح همکاری‌های فی‌مابین و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در هر دو مجموعه مورد بحث قرار گرفت.

در بخشی از این دیدار، مهندس مهدی فرزانه ، مدیرعامل شرکت مبین انرژی خلیج فارس با اشاره به اقدامات این شرکت در بحث تامین دستگاه های آب شیرین کن برای روستاهای جنوب استان بوشهر، دستور تامین چند دستگاه دیگر را صادر نمود تا با همکاری شرکت پازارگاد در مناطق مورد اشاره نصب و راه اندازی گردد.

از سوی دیگر، مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد نیز با اشاره به توانمندی‌های این شرکت در ارائه خدمات به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، بر اهمیت تعامل سازنده با شرکت مبین انرژی خلیج فارس در جهت ارتقای سطح خدمات و بهره‌وری کشور تأکید نمود.

گفتنی است، شرکت مبین انرژی خلیج فارس به عنوان بزرگترین تأمین‌کننده یوتیلیتی (آب، برق و بخار) ، نقش مهمی در تأمین انرژی مورد نیاز صنایع پتروشیمی منطقه عسلویه ایفا می‌کند. همچنین، شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با ارائه خدمات تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله تعمیر و نگهداری، خدمات فنی و مهندسی، و پشتیبانی، نقش مهمی در بهبود عملکرد صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور دارد.

http://tejaratava.ir/?p=148673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰