• امروز : پنج شنبه - ۱۹ مهر - ۱۴۰۳
1

امضای قرارداد بیش از ۶۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات نهضت ملی در بانک مسکن هرمزگان

  • کد خبر : 148658
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
امضای قرارداد بیش از ۶۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات نهضت ملی در بانک مسکن هرمزگان
موسی رحیمی، مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان،در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن، با ارائه گزارشی از عملکرد بانک مسکن در استان گفت: بیش از ۸۰ درصد تسهیلات نهضت ملی در هرمزگان از سوی بانک مسکن پرداخت شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ موسی رحیمی مدیر شعب بانک مسکن هرمزگان گفت: بانک مسکن استان تاکنون بالغ بر ۶۹ هزار و ۴۳۹ میلیارد ریال قرارداد تسهیلات در قالب نهضت ملی مسکن با ۱۳ هزار و ۸۶۱ واحد امضا کرده است که از این میزان مبلغ ۳۴ هزار و ۹۴ میلیارد ریال سهم‌الشرکه پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک مسکن استان افزود: این بانک، در راستای سیاست‌های دولت و با هدف کمک به اقشار مختلف جامعه، تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و اشتغال‌زایی به خصوص به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران را پرداخت کرده است.
رحیمی همچنین اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۲۹۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۳۷۹ میلیارد ریال در بخش‌های مذکور پرداخت شده است و از ابتدای سال جاری ۱۱۴ فقره به مبلغ ۳۳۹ میلیارد ریال در این بخش‌ها پرداخته ایم.
وی یادآور شد: مدیریت شعب بانک مسکن هرمزگان برای نوسازی بافت های فرسوده نیز از ابتدای سال تاکنون مبلغ ۲۶۹ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

http://tejaratava.ir/?p=148658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰