• امروز : پنج شنبه - ۱۹ مهر - ۱۴۰۳
0
نماینده مردم رفسنجان و انار در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران پروژه دره‌زار:

به‌رغم همه مشکلات، صنعت مس پیشرفت فراوانی داشته است/نگاه ملی مس اشتغالزایی است

  • کد خبر : 148611
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
به‌رغم همه مشکلات، صنعت مس پیشرفت فراوانی داشته است/نگاه ملی مس اشتغالزایی است
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران «پروژه احداث کارخانه تغلیظ مس دره‌زار»، گفت: به‌رغم همه مشکلات در زمینه‌های مختلف، صنعت مس پیشرفت فراوانی داشته است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مس‌پرس، این آیین عصر چهارشنبه ۱۸مهرماه با حضور دکتر مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مهندس انارکی ‌‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، مهندس رضایی فرماندار رفسنجان، مهندس صالحی مدیر مجتمع مس سرچشمه، سرهنگ پساوند فرمانده سپاه رفسنجان، جمعی‌ از معاونان شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی‌ از معاونان، مدیران و مجریان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، در سالن فجر کارخانه مس سرچشمه برگزار شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در این مراسم گفت: در بحث مس، پروژه‌هایی که راه‌اندازی شده، با کوشش فراوان همه بوده که جای تقدیر دارد.

مهندس احمد انارکی‌ محمدی افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران، صنعت بسیار بزرگی است و معدن مس سرچشمه از معادن بزرگ روباز دنیاست و با همه مشکلاتی که این شرکت در بخش‌های مختلف ازجمله آب، برق و غیره وجود دارد اما این صنعت توانسته پیشرفت زیادی کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در حوزه تأمین بخشی از آب این صنعت، در دوره دهم مجلس شورای اسلامی توانستیم در کنسرسیوم مالی، خط آب خلیج فارس را به دل کویر و رفسنجان بیاوریم که جای خوشحالی دارد.

انارکی ‌محمدی با ‌اشاره به این موضوع که ما در آینده با کمبود آب مواجه خواهیم بود، یادآور شد: از این‌که شرکت مس در اجرای پروژه فاضلاب و تأمین بخش دیگری از نیاز آبی خود در صرف هزینه‌ها برای اجرای پروژه فاضلاب شهرستان پیش‌قدم شود قدردانی می‌کنیم چون بحث فاضلاب کار بسیار بزرگ و هزینه‌بری است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: نگاه دکتر مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اشتغال‌زایی است و افتخار می‌کنیم که انسانی بسیار نجیب و همراه در این صنعت مهم کشور داریم.

http://tejaratava.ir/?p=148611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰