• امروز : پنج شنبه - ۱۹ مهر - ۱۴۰۳
0
مدیر پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش پارس‌خودرو خبرداد:

تحویل به‌موقع بیش ‌از ۳ هزار و ۴۰۰ خودرو سهند/ کاهش چشمگیر پرونده‌های موارد مشتریان به‌دلیل رشد کیفیت محصولات

  • کد خبر : 148602
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
تحویل به‌موقع بیش ‌از ۳ هزار و ۴۰۰ خودرو سهند/ کاهش چشمگیر پرونده‌های موارد مشتریان به‌دلیل رشد کیفیت محصولات
مدیر پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش پارس‌خودرو گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو سهند در موعد مقرر تحویل مشتریان شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز، سیدداود زمانی با اشاره به تحویل به‌موقع خودرو سهند از مردادماه امسال تاکنون، افزود: در ابتدای هر ماه تمامی دعوتنامه‌های مرتبط با ماه جاری در شرکت پارس‌خودرو صادر می‌شود تا فرایند تحویل نهایی خودرو در زمان مقرر صورت پذیرد.

 وی افزود: هیچ‌گونه نارضایتی و یا تأخیر از بابت تحویل خودرو سهند وجود ندارد و این شرکت، محصول جدید خود را در زمان وعده داده شده به مشتریان تحویل می‌دهد.

به گفته زمانی، به‌دلیل افزایش کیفیت محصولات تولیدی در گروه سایپا و شرکت پارس‌خودرو در سال جاری، پرونده‌های مرتبط با بررسی ویژه مشتریان کاهش یافته که بیانگر بهبود در رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و کیفیت خودروهای تولیدی این شرکت است.

مدیر پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش پارس‌خودرو در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: باتوجه به برنامه گروه سایپا و شرکت پارس خودرو برای تولید و عرضه سهند G و سهند اتوماتیک، محصول P90 و همچنین دو محصول به‌صورت وارداتی، برنامه فروش این خودروها در دست طراحی و تدوین نهایی است و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سه‌ماهه پایانی امسال عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه توسعه محصولات گروه سایپا در سال جاری گفت: از ابتدای امسال شرکت پارس‌خودرو در یک برنامه گسترده و باوجود محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها و کمبود منابع مالی، برنامه جدیدی را باهدف تنوع سبد محصولات خود به‌اجرا درآورده است.

زمانی در پایان گفت: روش‌های متنوع فروش را متناسب با زمان عرضه محصولات جدید در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم سبد جدید محصولات گروه سایپا و شرکت پارس‌خودرو را به مشتریان و خریداران معرفی کنیم.

http://tejaratava.ir/?p=148602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰