• امروز : پنج شنبه - ۱۹ مهر - ۱۴۰۳
0
مدیرعامل ارفع:

شایعات بی‌اساس نباید بر تعهدات ما اثر بگذارد

  • کد خبر : 148596
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
شایعات بی‌اساس نباید بر تعهدات ما اثر بگذارد
مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع، با تکذیب شایعات اخیر، تأکید کرد که این حواشی نباید بر مسیر پیشرفت شرکت و تعهدات کارکنان تأثیر بگذارد و از آنان خواست تا با قدرت به کار خود ادامه دهند.

مهندس مجتبی مهری‌نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع، در واکنش به حواشی اخیر تأکید کرد که هیچ مرجع رسمی با او در این خصوص صحبتی نداشته و شایعات منتشرشده را بی‌اساس دانست. او ضمن قدردانی از حمایت‌های کارکنان و مردم، بیان کرد که این شایعات نباید بر تعهدات آنان در مسیر پیشرفت شرکت، شهرستان، استان و کشور تأثیر بگذارد.

مهری‌نژاد با تأکید بر ادامه کار با قدرت و انگیزه جهادی، هرگونه بی‌توجهی به مسئولیت‌های اقتصادی و اجتماعی را رد کرد و از کارکنان شرکت خواست تا به شایعات بی‌توجهی کنند و از هرگونه اعتصاب و تجمع خودداری کنند. او همچنین از کارکنان شرکت‌های همکار مانند چادرملو درخواست کرد که اجازه سوءاستفاده به دشمنان ندهند و تنها با افزایش تولید به این حواشی پاسخ دهند.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در پایان ضمن تشکر از استاندار جدید و نمایندگان استان، ابراز امیدواری کرد که بحران‌های موجود با همکاری مسئولان و پیگیری مطالبات صنفی به پایان برسد.

http://tejaratava.ir/?p=148596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰