• امروز : چهارشنبه - ۱۸ مهر - ۱۴۰۳
0

تداوم پیگیری مسائل منطقه آزاد ماکو و مطالبات مردمی در سطوح بالای مدیریتی توسط مدیرعامل سازمان

  • کد خبر : 148530
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
تداوم پیگیری مسائل منطقه آزاد ماکو و مطالبات مردمی در سطوح بالای مدیریتی توسط مدیرعامل سازمان
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با علی عبدالعلی‌زاده، نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاست‌های کلی توسعه، در خصوص مسائل مهم منطقه از جمله احداث خط راه آهن تبریز - چشمه ثریا و پروژه های سرمایه گذاری بخش کشاورزی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، علی عبدالعلی زاده در این دیدار، ماکو را از مهم ترین مناطق آزاد کشور برشمرد و لزوم حمایت جدی دولت از این منطقه به عنوان پیشانی جمهوری اسلامی و بزرگترین منطقه آزاد کشور تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه گذر از کشاورزی سنتی با توجه به توسعه فناوری در این بخش و همچنین تغییر اقلیم، کاهش بارش، توسعه و تنوع محصولات در حال رخ دادن است افزود: منطقه آزاد با حمایت از بخش‌های تولیدی می‌تواند افزایش مکانیزه کردن تولید و بهره‌وری این بخش را رقم زد.

عبدالعلی زاده با بیان اینکه احداث خط راه‌آهن پرسرعت تبریز- گارس نقش مهمی در توسعه همه جانبه کشور ایفا خواهد کرد افزود:این پروژه گامی مثبت به‌سوی آینده پایدارتر حمل و نقل و ترانزیت از کریدور شرق به غرب خواهد بود.

حسین گروسی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته و سرمایه گذاری های بخش خصوصی در منطقه آزاد ماکو از عزم جدی سازمان برای اتمام مگا پروژه های زیرساختی و نیز اجرای پروژه های جدید توسعه ای در منطقه آزاد ماکو خبرداد.

http://tejaratava.ir/?p=148530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰