• امروز : چهارشنبه - ۱۸ مهر - ۱۴۰۳
0
به همت گروه جهادی پایگاه شهید سلیمانی فولاد سنگان

برگزاری هشتمین اردوی جهادی در شهرستان خواف

  • کد خبر : 148430
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
برگزاری هشتمین اردوی جهادی در شهرستان خواف
برگزاری هشتمین اردوی جهادی در شهرستان خواف به همت گروه جهادی پایگاه شهید سلیمانی فولاد سنگان

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار روابط عمومی، در راستای رسالت اجتماعی و تلاش برای ارتقای سطح زندگی مردم منطقه، پایگاه شهید سلیمانی شرکت فولاد سنگان هشتمین دوره اردوی جهادی را در بخش جلگه زوزن از توابع شهرستان خواف برگزار نمود.

امین مویدی کیا، سرگروه تیم جهادی فولاد سنگان، در گفتگو با روابط عمومی فولاد سنگان اظهار داشت: “این اردو به‌عنوان بخشی از برنامه‌های مسئولیت اجتماعی فولاد سنگان طراحی شده است که بر تقویت همکاری با جامعه محلی و بهبود شرایط زندگی مردم متمرکز است. هدف ما ایجاد تحول مثبت و پایدار در زندگی مردم این منطقه است که از منابع و امکانات کمتری برخوردارند.

وی در ادامه افزود: با بهره‌گیری از توانمندی‌های کارکنان و منابع موجود، تلاش داریم تا به مردم محلی خدمات متنوعی ارائه کنیم که شامل ساخت و بهسازی زیرساخت‌های عمومی، ارائه خدمات پزشکی و آموزشی و … است. این اقدامات نه تنها به بهبود کیفیت زندگی مردم منطقه کمک می‌کند، بلکه انسجام و روحیه همبستگی بین کارکنان و مردم را نیز افزایش می‌دهد.

مویدی کیا ادامه داد : این اردوی جهادی که با مشارکت پرشور کارکنان شرکت همراه بود، مورد استقبال گرم مردم محلی قرار گرفت و بیش از ۲۰ نفر از کارکنان فولاد سنگان به صورت داوطلبانه در این برنامه شرکت کردند و با همکاری و همیاری مردم محلی، پروژه‌های مختلفی را به انجام رسیده است.

سرگروه گروه جهادی پایگاه شهید سلیمانی فولادسنگان در پایان اظهار امیدواری کرد : این اردو با هدف خدمت به مردم نجیب منطقه و رفع محرومیت در مناطق کم‌برخوردار این شهرستان انجام شد و این‌گونه اقدامات در آینده نیز با قوت و همت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و چشم‌انداز شرکت در کمک به‌ رفع محرومیت و توسعه پایدار منطقه به ثمر بنشیند.

http://tejaratava.ir/?p=148430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰