• امروز : سه شنبه - ۱۷ مهر - ۱۴۰۳
0
سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی؛

صنعت پتروشیمی در برنامه هفتم توسعه سالانه ۸ درصد رشد خواهد داشت

  • کد خبر : 148310
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
صنعت پتروشیمی در برنامه هفتم توسعه سالانه ۸ درصد رشد خواهد داشت
سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی با تأکید بر اهتمام فعالان صنعت پتروشیمی برای سرمایه‌گذاری در این صنعت بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، صنعت پتروشیمی همسو با فرامین مقام معظم رهبری برای رشد ۸ درصدی در اقتصاد، سالانه ۸ درصد در طول برنامه هفتم توسعه رشد خواهد داشت.

به گزارش تجارت آوا؛ حسن عباس‌زاده در پیامی تصویری به هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز با تبریک برگزاری این رویداد به همه فعالان صنعت گفت: صنعت پتروشیمی در کنار مواهب طبیعی از جمله نفت و گاز که در کشور وجود دارد، رشد کرده و رونق پیدا کرده است و همراه با توسعه صنعت پتروشیمی در کشور، سایر صنایع، مشاوران و پیمانکاران نیز رشد و پیشرفت کرده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون ظرفیت نصب شده صنعت پتروشیمی در مرز سالانه ۱۰۰ میلیون تن است و امید داریم با تحقق اهداف توسعه‌ای صنعت پتروشیمی که در برنامه هفتم توسعه آمده است و تلاش شرکت ملی صنایع پتروشیمی همسو با تحقق این اهداف، این رقم به مرز ۱۳۰ میلیون تن برسد.

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید کرد: مجدانه از فعالان صنعت پتروشیمی درخواست می‌کنیم که برای سرمایه‌گذاری در این صنعت اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم فرامین مقام معظم رهبری به‌منظور رشد ۸ درصدی اقتصادی را محقق کنیم. با برنامه‌ریزی انجام شده این موضوع محقق خواهد شد و صنعت پتروشیمی سالانه ۸ درصد در طول برنامه هفتم توسعه رشد خواهد داشت.

عباس‌زاده با با قدردانی از مجری برگزارکننده هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز در استان فارس بیان کرد: از بازدیدکنندگان این نمایشگاه تشکر می کنم و امیدوارم غرفه‌های این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت پتروشیمی مورد استفاده بازدیدکنندگان قرار گیرد.

منبع: نیپنا

http://tejaratava.ir/?p=148310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰