• امروز : دوشنبه - ۱۶ مهر - ۱۴۰۳
0

آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت «پگاه شعله خراسان»

  • کد خبر : 148141
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت «پگاه شعله خراسان»
شرکت پگاه شعله خراسان در نظر دارد به منظور تامین سرمایه در گردش طراحی و تولید انواع برچسب گرافیکی (ماشین آلات و تجهیزات) مبلغ 250میلیارد ریال را از طریق سکوی آی بی کراد تامین مالی نماید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، میزان مبلغ مورد نیاز شرکت در این مرحله ازتامین مالی ۲۵۰میلیارد ریال و دوره سرمایه گذاری ۱۲ماه تعیین شده است که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد.

حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان و حداکثر ۱٫۲۵میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه سرمایه گذاری ۱۴روز تعیین شده است.

نرخ سود مشارکت در این طرح  34درصد سالیانه می باشد که هر ۳ماه یک بار به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت بانکی و دریافت چک صیادی می باشد.

 شرکت پگاه شعله خراسان طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب مبلغ ۱,۲۴۳,۶۱۹ و ۳,۳۲۶,۷۳۱ میلیون ریال فروش را به ثبت رسانده است . 

شایان ذکر است ، سکوی تامین مالی جمعی آی‌بی‌کراد شرکت تامین سرمایه تمدن از زمان شروع فعالیت تا به امروز حدود ۳ همت تامین مالی موفق را در کارنامه خود ثبت کرده که آن را به بزرگترین و موفق‌ترین سکوی تأمین مالی کشور تبدیل نموده است.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

http://tejaratava.ir/?p=148141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰