• امروز : دوشنبه - ۱۶ مهر - ۱۴۰۳
0

جهش ۱۰۰ درصدی تعمیرات شناورها در شرکت ایزوایکو

  • کد خبر : 148048
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
جهش ۱۰۰ درصدی تعمیرات شناورها در شرکت ایزوایکو
گروه شناورهای متوسط ایزوایکو با ثبت ۱۴,۸۵۰ تن تعمیرات در سال ۱۴۰۲ و تعمیر ۲۹ فروند شناور، چشم به هدف ۱۵,۵۰۰ تنی برای سال ۱۴۰۳ دوخته است.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از ایدرو نیوز ، مدیر گروه شناورهای متوسط ایزوایکو، از عملکرد خیره‌کننده این گروه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت : با وجود چالش‌های ناشی از تحریم‌ها و تأخیر در تأمین مواد اولیه، ما توانستیم بیش از ۱۰۰ درصد اهداف خود در بخش تعمیرات شناورها را محقق کنیم و ۲۹ فروند شناور را تعمیر کنیم.

محسن علیزاده، با اشاره به حجم کاری معادل ۱۴,۸۵۰ تن در سال گذشته افزود: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ نیز با تعمیر ۱۳ فروند شناور و ۲,۸۸۹ تن عملیات، این روند رو به رشد ادامه داشته و تا پایان سال جاری، هدف تولید ۱۵,۵۰۰ تن را دنبال خواهیم کرد.

علیزاده همچنین درباره برنامه نوسازی شناورها توضیح داد: با وجود تأخیرهای ناشی از تحریم‌ها و مشکلات در تأمین مواد اولیه ، ما اکنون این موانع را برطرف کرده‌ایم و برنامه‌های نوسازی شناورها در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ به وضعیت مطلوب خواهد رسید.

وی از واگذاری بیشتر فعالیت‌های گروه به بخش خصوصی خبر داد و گفت: در راستای بهبود کارایی و کاهش هزینه‌ها، برخی از بخش‌های فنی، مانند کارگاه‌های برش، به پیمانکاران بخش خصوصی واگذار شده است. او همچنین از موفقیت گروه در ساخت اولین آمبولانس دریایی تمام آلومینیومی خبر داد و افزود: این پروژه با موفقیت اجرا شده و ایزوایکو آماده دریافت سفارش‌های جدید در این زمینه است.

مدیر گروه شناورهای متوسط ایزوایکو  افزود : با تکیه بر بهبود مدیریت و توسعه همکاری‌ها با بخش خصوصی، ما در مسیر افزایش تولید و ارتقاء صنعت دریایی کشور قدم برمی‌داریم و آماده‌ایم تا در سال ۱۴۰۳ با دستیابی به اهداف ۱۵,۵۰۰ تنی، رکوردهای جدیدی را ثبت کنیم.

http://tejaratava.ir/?p=148048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰