• امروز : دوشنبه - ۱۶ مهر - ۱۴۰۳
0

بازدید مدیران ملی فولاد از توانمندی‌های ایریتک در فولادسازی قائنات

  • کد خبر : 148028
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
بازدید مدیران ملی فولاد از توانمندی‌های ایریتک در فولادسازی قائنات
مدیران ارشد شرکت ملی فولاد ایران به منظور بازدید از روند پیشرفت پروژه فولادسازی قائنات و ارائه حمایت‌های لازم، از این پروژه بازدید کردند. این بازدید با حضور آقایان قبادی مدیرعامل محترم ملی فولاد و خادمی مدیر طرح‌های توسعه و همچنین آقای دکتر کریمی سرپرست معاونت پروژه‌های شرکت ایریتک و اقای مهندس عبدی مدیر مجتمع فولاد قائنات انجام شد.

هدف اصلی از این بازدید، ارزیابی دقیق وضعیت پروژه، شناسایی چالش‌های موجود و ارائه راهکارهای مناسب برای تسریع در اجرای آن بوده است. مدیران ارشد شرکت ملی فولاد ایران در جریان این بازدید از نزدیک با روند اجرای پروژه آشنا شده و با مسئولین اجرایی و فنی پروژه به بحث و تبادل نظر پرداختند.در این بازدید، بر اهمیت پروژه فولادسازی قائنات در ایجاد اشتغال در منطقه و توسعه صنعت فولاد در شرق کشور تأکید ویژه شد.

پیشرفت این پروژه حاصل تعامل و برنامه ریزى همه جانبه دکتر مستقیمی، مدیرعامل شرکت ایریتک با کارفرما و پیگیری‌های مستمر مهندس عبدی در این پروژه بوده است .
شایان ذکر است که این همکارى موجب شد در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اولین ذوب در مجتمع فولاد قائنات با موفقیت انجام شود واین امر گامی مهم در جهت تحقق اهداف این پروژه محسوب می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=148028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰