• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
0
به مناسبت هفته نیروی انتظامی :

مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با فرمانده انتظامی شهرستان بروجن دیدار کرد

  • کد خبر : 147971
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با فرمانده انتظامی شهرستان بروجن دیدار کرد
مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش های پرسنل نیروی انتظامی جهت برقراری و حفظ امنیت در کشور گفت: اگر در جامعه ای امنیت وجود نداشته باشد،رشد قتصادی و فعالیت‌های اجتماعی مردم به خطر افتاده و شاهد شکوفایی اقتصادی و شادابی جامعه نخواهیم بود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری؛ حمید شجاعی در دیدار با سرهنگ صفیان فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن افزود: در سایه امنیت کنونی که حاصل زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای مسلح به خصوص نیروهای انتظامی است به رشد و شکوفایی اقتصادی رسیدیم.
در ادامه سرهنگ صفیان با اشاره به اینکه نیروی دلیر انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است بیان کرد :نیروی انتظامی عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است و هم اینک با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار خود، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید.
وی اظهار داشت : امروز پلیس با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بین مردم و صنعت داشته باشد که ثمرات این تعامل را می توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه مشاهده نمود

http://tejaratava.ir/?p=147971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰