• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
0
با حضور معاون وزیر صمت صورت گرفت؛

تجلیل از ایثارگران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌ های صنعتی ایران

  • کد خبر : 147968
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
تجلیل از ایثارگران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌ های صنعتی ایران
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس در مراسمی از کارکنان ایثارگر سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اهداء لوح سپاس تجلیل کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ، فرشاد مقیمی در این مراسم ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان به حضور حماسی مردم در نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: صلابت و قدرت رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعه نصر چراغ راهی برای تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.

وی، همچنین تصریح کرد: حضور پرشور و تاریخی مردم در نماز جمعه، نشانه‌ای از هوشمندی، یکپارچگی و هم‌صدایی ملت ایران در برابر دشمنان است که باید قدردان این حضور حماسی بود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور، افزود: ایثار فقط حضور در جبهه و جنگ نیست بلکه هر کسی که در مسیر خدمت رسانی به مردم قدمی برمی‌دارد ایثار کرده است و باید در ارتقای فرهنگ ایثار بکوشیم.

مقیمی، با اعلام آمادگی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای حمایت از کارکنان ایثارگر و خانواده های معظم شهداء سازمان در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور، اظهار امیدواری کرد: با گسترش این فرهنگ غنی اسلامی، نام و یاد شهداء و ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان دفاع مقدس هرچه بیشتر در ذهن مردم جاودانه شود.

وی، ادامه داد: مردم عزیز کشورمان نیز همواره قدردان فداکاری‌ها و جان فشانی‌های ایثارگران هستند و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان نظام جمهوری اسلامی نیز در این حوزه تأکیدات فراوانی دارند.

گفتنی است که در پایان این نشست از کارکنان ایثارگر سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

http://tejaratava.ir/?p=147968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰