• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
0

همکاری سالانه ۵ تا ۷ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه با شرکت‌های دانش‌بنیان

  • کد خبر : 147714
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
همکاری سالانه ۵ تا ۷ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه با شرکت‌های دانش‌بنیان
مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه، در نشست با انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور گفت: فولاد مبارکه سالانه بین ۵ تا ۷ هزار میلیارد تومان با شرکت‌های دانش‌بنیان همکاری دارد.

یحیی پالیزدار، مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه، در نشست با اعضای انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور اعلام کرد: فولاد مبارکه در راستای تحقق پایداری و بومی‌سازی فعالیت‌های متعددی انجام داده، به‌گونه‌ای که سالانه بین ۵ تا ۷ هزار میلیارد تومان با شرکت‌های دانش‌بنیان همکاری دارد؛ یکی از ماموریت‌های اصلی صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه حفظ پایداری این صنعت برای آینده است.

برنامه‌ریزی دقیق برای زیست‌بوم نوآوری در فولاد مبارکه

پالیزدار در ادامه گفت: براساس یک برنامه‌ریزی مشخص، زیست‌بوم نوآوری و فناوری در فولاد مبارکه تعریف شده و ما برای حوزه‌های نوآوری، فناوری، زنجیره تامین، محصول و کسب و کار این مجموعه برنامه‌ریزی کرده‌ایم. یکی دیگر از ماموریت‌های ما این است که مجموعه‌ اقداماتی را انجام دهیم تا بتوانیم تکنولوژی‌های روز دنیا را به خدمت صنعت فولاد بگیریم.

مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه، اعلام کرد گفت: رصد تکنولوژی‌های نوین، به‌ویژه هوش مصنوعی، اولین خدمت این صندوق به گروه فولاد مبارکه است. تاکنون، ۷۰۰ شرکت سرمایه‌پذیر کشور از طریق رویدادی به نام “فولادی‌شو” درخواست حمایت و سرمایه‌گذاری از این صندوق داشته‌اند.

سرمایه‌گذاری ۵۷۴ میلیارد تومانی فولاد مبارکه در فناوری‌های نوین

وی با بیان اینکه صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه تاکنون ۵۷۴ میلیارد تومان برای توسعه زنجیره تامین پایدار، سبد محصول، رباتیک، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء سرمایه‌گذاری کرده است گفت: صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه برای توسعه کسب و کار و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاری کرده تا بازار این شرکت‌ها تثبیت شود. تاکنون ۳۳۶ میلیارد تومان برای توسعه پایدار زنجیره تامین، ۹۳ میلیارد تومان برای توسعه سبد محصول، ۵۰ میلیارد تومان برای رباتیک، ۵۳ میلیارد تومان برای هوش مصنوعی و ۴۲ میلیارد تومان برای اینترنت اشیاء سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

اشتغال‌زایی ۶۰۰ نفره با سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه

مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه از اشتغال‌زایی ۶۰۰ نفره این مجموعه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری با ۱۵ دانشگاه برتر کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰ میلیارد تومان از بودجه گرنت ۱۱۵ میلیارد تومانی این صندوق جذب شده است.

http://tejaratava.ir/?p=147714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰