• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
0

نهضت مدرسه سازی فولاد سنگان

  • کد خبر : 147711
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
نهضت مدرسه سازی فولاد سنگان
مدرسه شهدای غزه فولاد سنگان افتتاح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار روابط عمومی فولاد سنگان ، در ادامه نهضت مدرسه سازی فولاد سنگان در مناطق محروم شهرستان خواف ، این بار مدرسه شهدای غزه فولاد سنگان با حضور مسئولین افتتاح شد.

در آیین افتتاح این مدرسه که با حضور سمعیان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خواف، شمسی نیا معاون بهره برداری فولادسنگان، یعقوبی مدیر روابط عمومی، غلام پور مدیر آموزش و پرورش، جمعی از علمای اهل تسنن و تشیع و تنی چند از مدیران شهرستان همراه بود، مدرسه سه کلاسه فولاد سنگان افتتاح شد.

شمسی نیا در این مراسم ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و جمعی از رزمندگان مقاومت گفت : فولاد سنگان در ادامه نهضت مدرسه سازی و اهتمام به مسئولیت های اجتماعی این بار در نقش یک شرکت شهروند توانست مدرسه شهدای غزه روستای تیزاب را افتتاح نماید. وی ضمن قدردانی از پشتیبانی های مدیرعامل فولاد سنگان گفت: در راس کار از حمایت ها و پشتیانی های ویژه دکتر امرایی به عنوان خیری مدرسه ساز ، مدیری انقلابی و جهادگر تقدیر و تشکر ویژه دارم و انشالله با ادامه این روند شاهد توسعه زیرساخت های آموزشی در شهرستان خواف باشیم.

در ادامه غلام پور، رییس اداره آموزش و پرورش خواف گفت: ۲۶۶ کلاس درس با مشارکت خیران و شرکت‌های معدنی خواف و اعتبارات اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی در این شهرستان در حال ساخت است. روح الله غلام پور در حاشیه افتتاح مدرسه سه کلاسه شهدای غزه فولاد سنگان افزود:‌ ۱۷۳ کلاس درس هم در یک سال گذشته با همراهی همین اشخاص در مناطق شهری و روستایی این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این تعداد کلاس درس با رویکرد تداوم جهاد خدمت و در راستای طرح هر سه شنبه یک مدرسه در قالب افزون بر ۵۰ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف مورد بهره برداری قرار گرفت. وی در پایان گفت : مدرسه سه کلاسه شهدای غزه فولاد سنگان این شهرستان نیز امروز با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و با زیربنای ۱۴۰ متر مربع با مشارکت شرکت فولاد سنگان و اداره کل نوسازی استان خراسان رضوی در راستای طرح هر سه شنبه یک مدرسه در شهرستان خواف به بهره برداری رسید.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، در ادامه عمل به مسئولیت های اجتماعی، ساخت ۱۴۵ کلاس درس در مناطق مختلف شهرستان خواف را برنامه ریزی نموده است که با تلاش و خدمت موفق به ساخت بیش از ۸۵ مدرسه امیدآفرین در مناطق محروم شده است و تعداد دیگری نیز در دست ساخت دارد.

http://tejaratava.ir/?p=147711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰