• امروز : پنج شنبه - ۱۲ مهر - ۱۴۰۳
0
با حضور شانزده کشور جهان

بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات غرب آسیا در تهران برگزار می شود

  • کد خبر : 147628
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲
بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات غرب آسیا در تهران برگزار می شود
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، سیستم ‎‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع که در نوع خود در غرب آسیا بزرگترین محسوب می شود، از 13 تا 16 مهرماه با حضور و مشارکت صدها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.


به گزارش تجارت آوا به نقل از ستاد خبری و اطلاع رسانی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، سیستم ‎‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع؛ در این نمایشگاه بیش از ۶۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ایران و شانزده کشور جهان حضور و مشارکت دارند و نوین ترین صنایع، تجهیزات و تولیدات خود را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می دهند.
دکتر عبدالکریم جلالی، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه از استقبال کشورهای مختلف جهان برای حضور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ایران حدود ۲۲۰ شرکت خارجی از کشورهای؛ ترکیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، فرانسه، چین، دانمارک، تایلند، بلژیک، برزیل، جمهوری چک ،اسلواکی،کره جنوبی، تایوان و ژاپن چک حضور و مشارکت دارند.
رئیس ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات افزود: حضور شرکت های دانش بنیان و استارتآپی یکی از مهمترین رویکردهای برگزاری نمایشگاه بین المللی تاسیات است و بر این اساس در نمایشگاه امسال، بیش از یکصد و پنجاه شرکت دانش بنیان حضور دارند و محصولات خود را ارائه می کنند.
جلالی اضافه کرد: کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه در پنج بخش تولید کنندگان تجهیزات سرمایشی و سردخانه ای و تهویه شامل چیلر، سردخانه، برج خنک کننده و فن کویل، تولیدکنندگان تجهیزات گرمایشی شامل دیگ، مشعل، رادیاتور،پکیج و غیره، تولیدکنندگان تجهیزات تأسیسات شامل شیر آلات، لوله و اتصالات، پمپ و فیلتر رسوب زداها شیرهای برقی، تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی شامل تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی و تجهیزات جانبی و خدمات شامل عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی، انرژی های نو و غیره است.
وی خاطر نشان کرد: حضور و بازدید چند هیئت تجاری و صنعتی و تخصصی خارجی و همچنین برگزاری هشت کارگاه و نشست تخصصی و آموزشی نیز برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
جلالی افزود: اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی صنعت تاسیسات و صنایع وابسته، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، اشتغالزایی، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی سازی صنایع مختلف با استفاده از جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت، برخی از اهداف برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات است.
وی همچنین از رشد ۲۰ تا ۳۰ درصدی حضور شرکت های داخلی در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: استقبال شرکت های داخلی از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات، سیستم ‎‌های سرمایشی و گرمایشی به حدی بود که سالن های نمایشگاهی از هفته ها قبل تکمیل شد و بسیاری از شرکت ها نیز در رزرو قرار گرفتند.
عضو هیئت رئیسه انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه ها خاطرنشان کرد:همه کشورهای همسایه مشتری محصولات تاسیسات ایرانی هستند؛ همچنین کشورهای اروپایی از قدیم مشتری محصولات بوده و اکنون نیز با وجود محدودیت‌ها صادرات به این کشورها وجود دارد و نیز کشور روسیه یکی از مهم‌ترین مشتریان محصولات صنعت تاسیسات کشور می‌باشد.
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم ‎‌های سرمایشی و گرمایشی از ۱۳تا ۱۶ مهرماه، هر روز از ساعت ۹ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

http://tejaratava.ir/?p=147628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰