• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
0
سفیر سودان در ایران مطرح کرد:

بهره گیری از ظرفیت های ترانزیتی منطقه آزاد انزلی در توسعه روابط دو کشور

  • کد خبر : 147598
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
بهره گیری از ظرفیت های ترانزیتی منطقه آزاد انزلی در توسعه روابط دو کشور
بهره گیری از ظرفیت های ترانزیتی منطقه آزاد انزلی در توسعه روابط دو كشور

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی سفیر سودان خواستار استفاده از ظرفیت های ترانزیتی این منطقه جهت حمل و نقل کالاهای مورد نیاز و صادراتی کشور متبوع خود به بازارهای اوراسیا و حاشیه دریای کاسپین شد.

بنابراین گزارش عبد العزیز حسن صالح سفیر جمهوری سودان در ایران در جریان دیدار از زیرساخت ها و امکانات بندری، لجستیک و تولیدی-صنعتی نخستین منطقه آزاد شمال کشور با تصریح براینکه استان گیلان و منطقه آزاد انزلی یکی از بی نظیرترین استان های ایران برای تجارت و بازرگانی است؛ خواستار ترسیم افق های همکاری در این زمینه میان دو کشور شد.

وی با اشاره به اهمیت تعامل میان سازمان منطقه آزاد انزلی و بخش دولتی، خصوصی کشور متبوع خود جهت الگوبرداری از این منطقه، گفت: از سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی سودان برای حضور در منطقه آزاد انزلی و بهره گیری از ظرفیت های آن دعوت به عمل خواهم آورد.

گفتنی است در این برنامه بازدید که مشاور ارشد مدیرعامل،معاونین و مدیران حوزه بندری و اقتصادی سازمان حضور داشتند،ظرفیت ها،بسته های سرمایه گذاری و مزیت های فعالیت اقتصادی در نخستین منطقه آزاد شمال کشور به هیأت دیپلماتیک جمهوری سودان ارائه شد.

http://tejaratava.ir/?p=147598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰