• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
0

افتتاح مرکز سلامت و فوریت های پزشکی پتروشیمی پردیس

  • کد خبر : 147495
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
افتتاح مرکز سلامت و فوریت های پزشکی پتروشیمی پردیس
آیین افتتاح مرکز سلامت و فوریت های پزشکی مجتمع پتروشیمی پردیس و تقدیر از همکاران امور HSE به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی پردیس، دکتر میری لواسانی در این آیین ضمن تبریک فرا رسید روز ملی ایمنی و آتش نشانی و تقدیر از همکاران پرتلاش واحد HSE اظهار داشت: در طول یکسال گذشته شرکت موفق به ثبت رکوردهای بی نظیری چون افزایش تولید محصول، کمترین میزان توقف تولید و عدم وقوع حوادث فرآیندی شده است که مرهون برنامه ریزی مدیران و تلاش تک تک نیروهای متخصص شرکت به ویژه اقدامات پیشگیرانه و آموزش های صحیح اصول ایمنی توسط همکاران واحد HSE است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهسازی و تجهیز مرکز فوریت های پزشکی پردیس گفت: سال گذشته من از این مرکز بازدید داشتم و گفتم درمانگاهی که قرار است به پرسنل ما خدمات بدهد باید درخور شأن آنها باشد. الحمدلله امروز میبینیم هم از لحاظ وسعت و هم تجهیزات و امکانات به شرایط استانداردی رسیده است. بنده از همه همکارانی که برای بهسازی و تجهیز این مرکز تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنم.
معاون تعمیر و نگهداشت پتروشیمی پردیس در این آیین با ارائه گزارشی از اقدامات تعمیراتی صورت گرفته در پروژه بهسازی مرکز سلامت و فوریت های پزشکی گفت: پروژه از سال گذشته آغاز شد و طی ۷ ماه در شهریورماه امسال به پایان رسید
مهندس محمدعلی ملکی افزود: این پروژه ۳۵ درصد نسبت به برون سپاری صرفه جویی داشته و بخش عمده ای از کارها توسط نیروی اجرایی شرکت انجام شد. ۴۸۸ متر بازسازی و ۱۶۰ متر اضافه بنا داشتیم و ۱۱۵ متر هم انبار آتش نشانی و لاندری که به زودی به بهره برداری می رسد.
رئیس امور HSE پتروشیمی پردیس با اشاره به موفقیت های واحد HSE در یکسال گذشته اذعان کرد: انتخاب پتروشیمی پردیس به عنوان واحد شایسته تقدیر در صنعت سبز، کسب لوح و تندیس پروژه برتر محیط زیست در اولین دوره همایش رویش، تقدیر معاونت محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از شرکت، احراز عدم آلایندگی شرکت توسط سازمان حفاظت محیط زیست، احداث انبار پسماندهای شیمیایی و احداث  انبار مکانیزه روغن های صنعتی از جمله دستاوردها و فعالیت های برجسته ای است که طی یکسال گذشته به همت مدیران و همکاران بخش های مختلف سازمان به دست آمده است.
محمود محمدی با اشاره به انجام ۵۰ ممیزی موفق طی یکسال گذشته، خاطر نشان کرد: آخرین حادثه آتش سوزی در مجتمع سال ۹۳ اتفاق افتاده و تاکنون با بیش از ۵۰ میلیون نفر ساعت هیچگونه حادثه آتش سوزی نداشتیم، از آذرماه سال ۱۴۰۱ تاکنون نیز هیچگونه حادثه فرآیندی نداشته ایم که جا دارد به نحو شایسته ای از همه نیروهای شرکت برای دستیابی به این موفقیت تقدیر شود.
در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت و اعضای هیئت مدیره با حضور در مرکز آتش نشانی ضمن اهدای گل به همکاران ایمنی و آتش نشانی از تلاش ها و زحمات ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

http://tejaratava.ir/?p=147495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰