• امروز : سه شنبه - ۱۰ مهر - ۱۴۰۳
0

نشست مدیرعامل و نمایندگان فعال در بیمه‌های آتش‌سوزی

  • کد خبر : 147339
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
نشست مدیرعامل و نمایندگان فعال در بیمه‌های آتش‌سوزی
مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست بر بررسی ظرفیت‌های بازار، ریسک سنجی صحیح، جذب پورتفوی سودآور، بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی و هم افزایی بیش از پیش در فعالیت‌ها تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، با حضور مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، معاون فنی بیمه‌های اموال، معاون امور استان‌ها و شبکه فروش و تنی چند از مدیران و نمایندگان فعال در حوزه بیمه‌های آتش سوزی، نشستی در سالن جلسات ساختمان شماره هفت بیمه آسیا برگزار شد و موضوعات مربوط به حوزه بیمه‌های آتش سوزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بنابراین گزارش، در این نشست مسعود بادین، ضمن قدردانی از تلاش شبکه فروش در تحقق اهداف و برنامه‌های بیمه آسیا تصریح کرد، هم اکنون بیمه آسیا از لحاظ ساختار فنی، مالی، ریسک سنجی، ارائه خدمات به مردم و بیمه گذاران، رضایتمندی مشتریان، نیروهای متخصص و شبکه فروش توانمند، در جایگاه بسیار مناسبی در صنعت بیمه قرار دارد و این دستاوردها نتیجه همدلی و همیاری همه ارکان شرکت در تمام سطوح است.

مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست، با ارائه رهنمودهای لازم در ارتباط با موضوع بیمه‌های آتش‌سوزی، بر بررسی ظرفیت‌های بازار، ریسک‌سنجی صحیح، نظارت مستمر، جذب پورتفوی سودآور و بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی شرکت تاکید کرد.

در ادامه نشست، نمایندگان فعال در بیمه‌های آتش‌سوزی به بیان مسائل و مشکلات خود در این زمینه پرداختند و با استقبال از برگزاری چنین نشست‌هایی، آن را بسیار سودمند و راهگشا توصیف کردند.

http://tejaratava.ir/?p=147339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰