• امروز : سه شنبه - ۱۰ مهر - ۱۴۰۳
0

رشد ۹۰ درصدی پرتفوی ثالث در نیمه اول امسال

  • کد خبر : 147329
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
رشد ۹۰ درصدی پرتفوی ثالث در نیمه اول امسال
مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه سینا از رشد ۹۰ درصدی پرتفوی بیمه‌های شخص ثالث در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ روح‌اله عظیمی گل‌تپه با بیان این مطلب که برنامه‌ها در حوزه بیمه‌های اتومبیل بر اساس اهداف ۶گانه مدیریت عامل در دست اقدام است، بیان داشت: مهمترین برنامه ما توسعه بازار خرده‌فروشی است که برای تحقق آن، اقدامات مختلفی از جمله تسهیل صدور، افزایش اختیارات و تعدیل نرخها را انجام داده‌ایم.

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه سینا ادامه داد: همچنین در زمینه توسعه‌ی بازار خودروهای صفرکیلومتر با توافقات صورت گرفته، صدور بیمه‌نامه ثالث صفر از روزانه۱۰۰ فقره در سال گذشته به ۳۰۰ فقره در سال جاری رسیده است و به طورکلی، در نیمه اول سال جاری توانستیم رشد ۹۰ درصدی در پرتفوی ثالث و ۵۱ درصدی در پرتفوی بدنه را رقم بزنیم.

وی با اشاره به مسئله هوشمند سازی به عنوان یکی از الزامات روز صنعت بیمه گفت: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی با کمک مدیریت فناوری اطلاعات صورت گرفته و در حال حاضر صدور آنلاین هم با استفاده از اپلیکیشن “با سینا” و هم از طریق پرتال بیمه سینا قابل انجام است. علاوه بر این، سامانه بازدید و خسارت آنلاین نیز پیاده سازی شده و آماده بهره‌‎برداری است.

عظیمی با اشاره به بررسی مجدد نرخ و شرایط بیمه‌های بدنه گفت: پس از بررسی و ارائه گزارش کارشناسی، ضمن در نظر گرفتن مسائل فنی و کنترل ریسک، نرخها رقابتی‌تر و شرایط برای فروش نمایندگان مناسب‌تر شده است.

وی در تشریح برگزاری جشنواره فروش بیمه‌های اتومبیل گفت: این جشنواره با نظر مساعد مدیریت محترم عامل و با هدف حمایت از شبکه فروش و توسعه بازار از محل بیمه نامه‌های جدید طراحی و اجرا شد که خوشبختانه روند جشنواره مطلوب بوده و برخی نمایندگان شهرستان‌ها توانستند از فرصت جشنواره به خوبی استفاده کنند.

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه سینا با تاکید بر اهمیت آموزش در بخش بیمه‌های اتومبیل گفت: به دلیل وسعت و تنوع انواع خودروها در کشور نیاز به آموزش‌های تخصصی برای کارشناسان و نمایندگان ضروری است؛ همچنین با توجه به اینکه ۲۰ درصد پرتفوی ثالث و بدنه ما مربوط به خودروهای سنگین است، در همین راستا برای اولین بار دوره آموزشی خسارت خودروهای سنگین با حضور کارشناسان ستاد، شعب و نمایندگان برگزار و طی آن، شناخت و نحوه ارزیابی خسارت ثالث مالی و بدنه خودروهای سنگین آموزش داده شد.

وی ابراز امیدواری کرد، با در نظر گرفتن اصول فنی و مدیریت ریسک بتوانیم بیش از بودجه در این بخش عمل کنیم.

http://tejaratava.ir/?p=147329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰