• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳
0

دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد

  • کد خبر : 147225
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی رضا مسرور را به سمت سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در حکم عبدالناصر همتی آمده است: نظر به تعهد، صلاحیت، تخصص و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می‌شوید. عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام مأموریت‌های محوله از خداوند متعال خواستارم.

در حکم صادره از سوی همتی خطاب به دبیر جدید این شورا تأکید شده است: انتظار می‌رود، در این دوره مسئولیت نسبت به فعال‌سازی ظرفیت‌های مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در جهت افزایش صادرات غیرنفتی و معرفی و بازاریابی جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و پیگیری و برنامه‌ریزی جهت انتقال تکنولوژی به داخل کشور اهتمام ویژه و جدی بورزید.

شایان ذکر است: مسرور از چهره های مطرح اقتصادی و تحول آفرین کشور است که بیش از ۱۰ سال سابقه مدیرعاملی در مناطق آزاد و موسسات بزرگ اقتصادی و نهادهای مالی کشور  و ۱۶ سال هم سابقه مدیریتی در مناطق آزاد را داشته است

در سوابق وی مدیرعاملی صندوق بازنشستگی فولاد، عضویت در هیات مدیره شستا(شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی)،سالها رییس هیات مدیره و مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد انزلی،مشاور اقتصادی سازمان تامین اجتماعی، رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش،معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان های مناطق آزاد کیش و ماکو و فعالیت در راس موسسات و بنگاه های بزرگ اقتصادی و نهادهای مالی کشور دیده می شود.

http://tejaratava.ir/?p=147225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰