• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳
1
نتایج تنوع‌بخشی به سبد محصولات قابل‌فروش شیران

رشد ۸۱درصدی درآمد فروش محصولات شیران در شهریور ماه ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته

  • کد خبر : 147049
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
رشد ۸۱درصدی درآمد فروش محصولات شیران در شهریور ماه ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته
درآمد حاصل از مبلغ فروش انواع محصولات شیران در شهریور ماه 1403 با بیش از 4،400میلیارد ریال افزایش (معادل 81 درصد رشد) نسبت به شهریور ماه سال گذشته به مبلغ 9،845 میلیارد ریال رسیده است.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران؛ حجم فروش محصولات نیز طی همین ماه با ۵۵درصد رشد نسبت به شهریور ماه سال قبل به ۱۹هزار تن رسیده که بخش عمده آن ناشی از سیاست جدید مدیریت شرکت در تنوع بخشیدن به سبد محصولات و تولید و فروش برش‌های نفتی و حلال.ها طی سال مالی جاری بوده است.
بر اساس این گزارش؛ درآمدهای حاصل از فروش محصولات شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (شیران) طی ۹ ماهه سپری شده از سال مالی ۱۴۰۳ مبلغ ۹۴،۳۴۸ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۳درصد رشد داشته و همچنین حجم کل فروش از ۱۵۷،۵۰۰ تن به ۲۰۸،۰۰۰ تن رسیده است که حاکی از ۳۲درصد افزایش است.
بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود با توجه به برنامه‌ریزی.های صورت گرفته برای ماه.های آتی؛ در سال مالی جاری شاهد رشد چشمگیر درآمدهای عملیاتی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (شیران) از محل فروش برش‌ها و حلال.ها باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=147049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰