• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
2
فولاد کویر به دنبال شیوه‌های نوین و موثر برای توسعه

مهارت آموزی کارکنان، با آموزش مهارت های زندگی

  • کد خبر : 146660
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مهارت آموزی کارکنان، با آموزش مهارت های زندگی
سیمنار آموزشی فرزند‌پروری، ویژه کارکنان فولاد کویر و خانواده ایشان به همت واحد آموزش معاونت توسعه سرمایه‌های انسانی فولاد کویر برگزار شد.

معاون توسعه سرمایه ‎های انسانی فولاد کویر؛ آموزش را یکی از ارکان اصلی توسعه سرمایه‌های انسانی هر مجموعه دانست و فولاد کویر را سازمانی با نگرش ویژه‎ در این حوزه معرفی کرد که به دنبال پیاده‌سازی شیوه‌های نوین و مؤثر برای توسعه است.  

فاطمه پهلوانی افزود: موضوع فرزند‌پروری یکی از نیاز‌های اصلی و اساسی کارکنان یک سازمان است که با توجه به رویکرد مجموعه فولاد کویر در حوزه آموزش و اهمیت همیشگی موضوع تعالی کار و خانواده برای توسعه سرمایه های انسانی، دوره‌های مختلفی را با هدف آموزش کارکنان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در حال پیاده‌سازی آن هستیم.

رئیس واحد آموزش فولاد کویر نیز ضمن تشکر از حضور کارکنان گفت: برنامه های آموزشی حوزه فرزندپروری با بیش از ۴۰ ساعت محتوای آموزشی طراحی شده که اولین برنامه آن برگزار شده و برنامه‌های بعدی آن نیز به زودی اعلام می‌شود.

مرتضی لامعی افزود: در گام‎های بعدی نیز پیرامون موضوعات فرزند‌آوری، مهارت‎های زندگی فردی، مهارت‎های ارتباطی زوجین و مواردی از این قیبل؛ دوره های مختلفی طراحی شده که با بهره گیری از اساتید مجرب و با شیوه‌های برتر آموزشی برگزار خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=146660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰