• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
1

بیانیه معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی

  • کد خبر : 146570
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
بیانیه معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با توجه به نامگذاری روز هفتم مهرماه به عنوان روز ایمنی و آتش نشانی، با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت و ارج نهادن به مقام عالی شهدای آتش نشان و آتش نشانان شهید و جان باختگان حادثه اخیر معدن زغال سنگ طبس، این روز را به فعالان حوزه ایمنی و آتش نشانان کشور، تهنیت گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، متن بیانیه “فرشاد مقیمی” به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بیانیه گرامیداشت هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی

النّعمتان مجهولتان الصّحه و الامان رسول اکرم (ص)

سرمایه های انسانی سازمان ها را می سازند و زمینه تحقّق اهداف آن را فراهم می‌آورند. قطعاً استفاده ی صحیح از نیروی کار، ضامن توسعه ی سازمان‌ و در پی آن جامعه است و داشتن نیروی کار سالم در گرو محیط کار ایمن می‌باشد. هفتم مهرماه، روز ایمنی و آتش نشانی، و بزرگداشت این روز، تجلّی یاد و خاطره ی بزرگمردانی است که در حفاظت از سرمایه های این مرز و بوم در پالایشگاه آبادان و ساختمان پلاسکو و … رشادتها نمودند و جان در کف ایثار خود نهادند.

اینجانب؛ با تاکید بر اصل پیشگیری و نگاه فرآیندی در بهبود مستمرّ امور در سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت های تابعه از تمامی مدیران، کارشناسان، مشاوران، کارگران، آتش نشانان و فعّالان در حوزهء ایمنی، حفاظت فنّی و بهداشت کار انتظار دارم؛ با تبیین اهداف و راهبردهای مناسب، منطبق با خطّ مشی HSE  و گام برداشتن در راستای ارتقای سطح ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه ی اقتصادی تحت پوشش و واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و دستیابی به نتیجه ی  مطلوب و مناسب با استانداردهای جهانی در این حوزه اقدام نمایند.

در پایان، ضمن گرامیداشت و ارج نهادن به مقام عالی شهدای آتش نشان و آتش نشانان شهید و جان باختگان حادثه اخیر معدن زغال سنگ طبس و تبریک این روز به آتش نشانان و فعالان ایمنی، آرزوی توفیقات روز افزون ایشان را از خداوند منان مسالت دارم.

                                                        فرشاد مقیمی

                                                       معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت

                                                 و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران

http://tejaratava.ir/?p=146570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰