• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0
مدیرعامل شرکت در بازدید از خطوط تولید پس از پایان قطع برق تابستان:

با تمام توان با همکاری و همّت همکاران پرتلاش، تولید را از سر خواهیم گرفت

  • کد خبر : 145192
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
با تمام توان با همکاری و همّت همکاران پرتلاش، تولید را از سر خواهیم گرفت
مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در بازدید از خطوط تولید، از تلاش‌های همکاران در انجام تعمیرات اساسی و نوسازی و ایجاد برخی زیرساخت‌ها و نیز آماده کردن تجهیزات برای تولید قدردانی کرد و به همکاران خداقوت گفت.

طهمورث جوان‌بخت در این بازدید که روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه انجام شد، با اشاره به تداوم مشکل تأمین انرژی و چالش‌های پیش آمده در نتیجه قطع برق در تابستان، بیان کرد:

امسال قطع برق طولانی‌تر از سال گذشته بود و فرصت تولید قابل توجهی از دست رفت. اما اطمینان دارم که با همت همه همکاران و تلاش و انگیزه همیشگی همکاران عزیزمان در فولاد خراسان، که رکوردهای ماندگاری را در نواحی گوناگون تولید خلق و ثبت کرده‌اند، این فرصت از دست رفته تا حد زیادی جبران خواهد شد.

جوان‌بخت با خداقوت و قدردانی از یکدلی همکاران در بخش‌های مختلف تامین، پشتیبانی، تعمیرات و تولید، تلاش‌های صورت گرفته برای تعمیرات اساسی و ایجاد زمینه‌ی آماده به کاری بالای نواحی تولید را ارزشمند دانست و از همکاران خواست که با تعهد همیشگی و مثال‌زدنی خود، با قدرت تمام تولید را از سر بگیرند.

وی با بیان این که تمهیدات کادر مدیریتی شرکت برای جبران خدمت شایسته همکاران، شرایط فرهنگی مناسب تولید در فولاد خراسان و نیز تعهد و اعتقاد همکاران به اهمیت کار و تولید، نویدبخش روزهای بهتر برای فولاد خراسان است، بر تعهد مدیریت عالی شرکت به بهبود شرایط کاری و پشتیبانی از همکاران تاکید کرد و افزود: تلاش ما همواره بر این است که همکاران ما دغدغه‌ای جز تولید و سربلندی فولاد خراسان نداشته باشند و انتظار می‌رود با اتحاد و همدلی در مسیر تولید و خلق افتخار برای فولاد خراسان، بزرگ‌ترین قطب صنعت فولاد شرق کشور بیش از پیش در منظومه تولید فولاد کشور سربلند باشد.

http://tejaratava.ir/?p=145192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰