• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
1

ساختمان جدید شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چرداول افتتاح شد

  • کد خبر : 145153
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
ساختمان جدید شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چرداول افتتاح شد
ساختمان جدید شعبه سرابله بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهرستان چرداول استان ایلام افتتاح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در مراسمی با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و همچنین «علی محمدی» فرماندار شهرستان چرداول و برخی مسئولان استانی، ساختمان جدید شعبه سرابله (کد ۲۶۰۲) این شهر افتتاح شد.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این مراسم اظهار داشت: بهسازی و افتتاح ساختمان شعبه سرابله با هدف ایجاد شرایطی مناسب برای مردم و مشتریان گرامی و کسبه و صنوف این شهرستان صورت گرفته تا همه مردم بتوانند از خدمات و طرح‌های متنوع بانک در فضایی مناسب بهره‌مند شوند.

وی افزود: این بانک در سال گذشته به ۳۷هزار نفر از مردم عزیز استان ایلام تسهیلات پرداخت کرده است.

«شمسی‌نژاد» با اشاره به عملکرد این بانک در سال گذشته گفت : این بانک با کسب رتبه چهارم از تعداد کل تراکنش‌ها توانسته جایگاه خود را در نظام بانکی کشور بهبود بخشد.

وی در ادامه ضمن تشریح عملکرد بانک در سال گذشته و با تأکید بر جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نظام بانکی کشور، افزود: خوشبختانه امروز این بانک اعتماد کامل مردم ایران را جلب کرده و توانسته با ارائه خدمات مناسب به ویژه در حوزه خدمات غیرحضوری و دیجیتال، بانکی پیشگام در شبکه بانکی در ارائه خدمات به مردم شریف ایران باشد.

http://tejaratava.ir/?p=145153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰