• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
1

دیدار معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان

  • کد خبر : 145118
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
دیدار معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان
صبح امروز ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ دکتر فرهاد قلی نژاد معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با حضور در دفتر دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با وی دیدار کرد.

در این دیدار که کریم سرخی مدیر محیط زیست فولاد خوزستان نیز، حضور داشت، گزارشی از اقدامات زیست محیطی شرکت فولاد خوزستان ارائه گردید.

در پایان این دیدار قلی نژاد معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند صورت گرفته در راستای صیانت از محیط زیست گفت: پروژه توری باد یک پروژه بی نظیر زیست محیطی است که در انتظار بهره برداری از آن هستیم.

دکتر مخبر دزفولی هم در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های مجموعه محیط زیست استان از شرکت فولاد خوزستان، دو خواسته را با توجه به اهتمام مدیریت شرکت و همکاری بی سابقه هیات مدیره شرکت با تخصیص های مالی به پروژه های زیست محیطی مطرح کرد و خواستار همکاری مجدانه اداره کل حفاظت از محیط زیست استان شد. اول پیگیری صدور پرونده بهره برداری شرکت فولاد خوزستان و دوم بازنگری در عوارض آلایندگی شرکت فولاد خوزستان؛ دکتر قلی نژاد نیز، قول داد که این دو خواسته را با جدیت پیگیری کند.

http://tejaratava.ir/?p=145118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰